Silniki Jaguar/Ford V6/V8 - Silnik 3.7 V6 24V Ti-VCT 305KM (Duratec 37)

Wyświetleń: 700
Silnik 3.7 V6 24V Ti-VCT 305KM (Duratec 37)

Silniki Jaguar/Ford V6/V8

FordJaguar

Silnik 3.7 V6 24V Ti-VCT 305KM montowana od 2011 roku w modelu Ford Mustang.Jednostka z bardzo dobrą dynamiką o wysokiej kulturze pracy która została wyposażony w podwójne fazy rozrządu Ti-VTCT.Silnik pochodzi z rodziny Duratec i jest jego pierwszą odmianą w wersji V6 który jest przeznaczony dla pojazdów klasy premium.W opinii użytkowników uchodzi za trwały oraz bezawaryjny i przy odpowiednim serwisowaniu nie sprawiający żadnych problemów.Musimy jednak pamiętać, że serwis i naprawy w przypadku silników V6 nie należą do tanich,również części zamienne nie zawsze są dostępne od ręki jak w przypadku innych bardziej popularnych jednostek.

!Specyfikacja

Rodzaj układu:6-cylindrowy

Ilość zaworów:24

Typ wtrysku:wielopunktowy

+Zalety

  • trwała konstrukcja
  • niska awaryjność
  • bardzo dobra dynamika
  • wysoka kultura pracy

-Wady

  • wysokie koszty serwisu

Informacje serwisowe

Rozrząd: Łańcuch.

Ilość oleju silnikowego: 5.7 L, typ oleju: Motorcraft 5W20, wymiana po 15.000 km lub 1 rok.

Przegląd serwisowy co 1 rok.

Dobrze współpracuje z instalacją LPG

Średnia (głosów 0):
(0)
Trwałość
0.0/10
Utrzymanie
0.0/10
Dynamika
0.0/10
Głosy według opinii użytkowników:00

Czy poleciłbyś ten silnik?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj

Najbardziej awaryjna część silnika

Silnik
zagłosuj
Katalizator
zagłosuj
Rozrząd / Wariator
zagłosuj
Układ wtryskowy
zagłosuj
Elektryka, cewka
zagłosuj
Sonda lambda
zagłosuj
Awarie drobne
zagłosuj
Dodaj opinię