Silniki Ford Zetec-SE/Duratec - Silnik 1.3 8V Duratec 60KM (RoCam)

Wyświetleń: 621
Silnik 1.3 8V Duratec 60KM (RoCam)

Silniki Ford Zetec-SE/Duratec

Ford

Silnik 1.3 8V o mocy 60KM miał zastosowanie w modelach Forda segmentu A oraz B Takich jak Ford KA oraz Fiesta. Konstrukcja bardzo prosta i bardzo trwała a co za tym idzie tania w użytkowaniu i przy odpowiednim serwisowaniu bez problemu przejdziemy 500 tys km. Silnik z wielopunktowym wtryskiem i łańcuchem rozrządu, dodatkowym atutem są zawory regulowane hydraulicznie. Jednostka trwała o prostej konstrukcji nie przysparzająca użytkownikowi większych problemów, jednak nie jest wolna od drobnych awarii takich jak problemy z przepustnicą, awarie przepływomierza, alternatora oraz drobnej elektryki - świece, kable. Jednak nie jest to duży problem, ponieważ części są w bardzo przystępnych cenach a serwis jest łatwy w naprawie. Atutem jednostki jest jej trwałość i niski poziom spalania oraz kultura pracy jest na dobrym poziomie.

!Specyfikacja

Rodzaj układu:4-cylindrowy

Ilość zaworów:8

Typ wtrysku:wielopunktowy

+Zalety

  • prosta i trwała konstrukcja
  • regulacja zaworów hydrauliczna
  • dostępność części w niskich kosztach
  • bezproblemowy serwis

-Wady

  • przeciętna dynamika
  • awarie silnika krokowego
  • awarie przepustnicy
  • falowanie obrotów

Informacje serwisowe

Rozrząd: Łańcuch.

Ilość oleju silnikowego: 4.1 L, typ oleju: Formula 5W30, wymiana po 20.000 km lub 1 rok.

Przegląd serwisowy co 1 rok.

Dobrze współpracuje z instalacją LPG

Średnia (głosów 0):
(0)
Trwałość
0.0/10
Utrzymanie
0.0/10
Dynamika
0.0/10
Głosy według opinii użytkowników:00

Czy poleciłbyś ten silnik?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 1

Najbardziej awaryjna część silnika

Silnik
zagłosuj
Katalizator
zagłosuj
Rozrząd / Wariator
zagłosuj
Układ wtryskowy
zagłosuj
Elektryka, cewka
zagłosuj
Sonda lambda
zagłosuj
Awarie drobne
zagłosuj
Dodaj opinię