Ford

Silnik Ford 1.4i 8V LC 71KM-73KM CVH

3010
Silnik Ford 1.4i 8V LC 71KM-73KM CVH

Silniki Ford Zetec / Endura / CVH / I4 są stosowane w samochodach marki

Silnik Ford 1.4i 8V LC 71-73KM wszedł do produkcji w 1986 roku i był stosowany do 1995 roku w modelach Ford Fiesta, Ford Escort. Konstrukcja czterocylindrowa wykonana z żeliwa z głowica aluminiową wyposażona we wtrysk jednopunktowy oraz rozrząd oparty na pasku.Silnik o bardzo prostej budowie nie sprawiający większych problemów użytkownikowi,do najczęstszych awarii można zaliczyć elektrykę (kable,cewki,alternator). Do największych mankamentów tej odmiany trzeba zaliczyć bardzo duże wibracje oraz znaczny hałas przy wyższych prędkościach.Natomiast bez wątpienia plusem jest dostępność części oraz bezproblemowy serwis co przekłada się na niskie koszty użytkowania.


Specyfikacja

Rodzaj układu: 4-cylindrowy

Ilość zaworów: 8

Typ wtrysku: jednopunktowy

Zalety

  • prosta konstrukcja
  • niska awaryjność
  • dostępność części
  • przyzwoite spalanie

Wady

  • słaba dynamika
  • niska kultura pracy
  • duże wibracje przy wyższych prędkościach

Informacje serwisowe

  • Rozrząd: Pasek, wymiana po 60.000 km
  • Ilość oleju silnikowego: 3.5 L, typ oleju: Formula 5W30, wymiana po 10.000 km lub 1 rok
  • Przegląd serwisowy co 1 rok
  • Dobrze współpracuje z instalacją LPG
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 0) (0.0)
Trwałość 0.0/10
Utrzymanie 0.0/10
Dynamika 0.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 0 0

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
0%
0%
0%
100%
Suma głosów: 1

Opinie użytkowników

Nie dodano tutaj jeszcze żadnej opinii, bądż pierwszy i podziel się z nami swoimi spostrzeżeniami

Wybierz silnik i dodaj opinię