Silniki Chevrolet / Daewoo - Silnik 1.0 16V M-TEC II 68KM (LMT)

Wyświetleń: 907
MotoBenzyna

Silniki Chevrolet / Daewoo

Chevrolet

Silnik 1.0 16V M-TEC II wprowadzono na rynek w 2009 roku wraz z rozpoczęciem produkcji drugiej generacji Chevroleta Spark. 

W porównaniu z poprzednimi silnikami M-TEC w nowych jednostkach wprowadzono wiele zmian. Silnik ma 16 zaworów a rozrząd napędzany jest łańcuchem. Moc podniesiono do 68KM.

Silnik mimo nowoczesnej konstrukcji uchodzi za trwały i niesprawiający większych problemów. Narzekać można na dynamikę, która nawet w samochodzie takim jak Chevrolet Spark jest niewystarczająca i nie pozwala na sprawne poruszanie się w trasie. Silnik odwdzięcza się jednak niskim poziomem spalania zbliżonym do danych, które podaje producent.

!Specyfikacja

Rodzaj układu:4-cylindrowy

Ilość zaworów:16

Typ wtrysku:wielopunktowy

+Zalety

  • niskie spalanie
  • nowoczesna konstrukcja
  • trwałość

-Wady

  • słaba dynamika

Informacje serwisowe

Rozrząd: Łańcuch.

Ilość oleju silnikowego: 3.2 L, typ oleju: 5W40, wymiana po 10.000 km lub 1 rok.

Przegląd serwisowy co 1 rok.

Dobrze współpracuje z instalacją LPG

Średnia (głosów 0):
(0)
Trwałość
0.0/10
Utrzymanie
0.0/10
Dynamika
0.0/10
Głosy według opinii użytkowników:00

Czy poleciłbyś ten silnik?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj

Najbardziej awaryjna część silnika

Silnik
zagłosuj
Katalizator
zagłosuj
Rozrząd / Wariator
zagłosuj
Układ wtryskowy
zagłosuj
Elektryka, cewka
zagłosuj
Sonda lambda
zagłosuj
Awarie drobne
zagłosuj
Dodaj opinię