BMW

Silnik BMW 5.0 V12 24V 300KM M70B50

6784
Kategoria: Silniki BMW Serii M
Silnik BMW 5.0 V12 24V 300KM M70B50

Silniki BMW Serii M są stosowane w samochodach marki

  • BMW

Silnik BMW 5.0 V12 300KM M70B50 był produkowany w latach 1987-1996 i zasilał samochody BMW serii 7 E32 oraz serii 8 E31. Konstrukcyjnie silnik podobny do odmian 2.5l M20 połączonych pod kątem 60 stopni. Blok silnika oraz głowica wykonane z aluminium w celu zmniejszenia wagi. W silniku zastosowano wiele nowoczesnych rozwiązań takich jak elektroniczna przepustnica,hydrauliczne podnośniki zaworów oraz łańcuch rozrządu.Te zabiegi miały przyczynić się na zmniejszenie kosztów serwisowych wymiany rozrządu oraz regulacji zaworów.Jednak trzeba pamiętać że jest to bardzo zaawansowana jednostka której obsługa serwisowa oraz części są bardzo wysokie i wymagają regularnej wymianie maksymalnie co rok.Po za tym potencjalny użytkownik będzie usatysfakcjonowany osiągami wysoką kulturą pracy oraz wyśmienitą dynamiką.


Specyfikacja

Rodzaj układu: 12-cylindrowy

Ilość zaworów: 24

Typ wtrysku: wielopunktowy

Zalety

  • trwała konstrukcja
  • wysoka kultura pracy
  • świetne osiągi
  • rewelacyjna dynamika

Wady

  • wysokie koszty serwisu
  • wysokie ceny części
  • wysoki poziom spalania
  • awarie układu paliwowego
  • problematyczna elektronika

Informacje serwisowe

  • Rozrząd: Łańcuch
  • Ilość oleju silnikowego: 7.5-8.0 L, typ oleju: Castrol 5W40, wymiana po 15.000 km lub 1 rok
  • Przegląd serwisowy co 1 rok
  • Instalacja LPG wymaga uwagi lub może powodować problemy
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 0) (0.0)
Trwałość 0.0/10
Utrzymanie 0.0/10
Dynamika 0.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 0 0

Najbardziej awaryjna część

33%
0%
0%
0%
67%
0%
0%
Suma głosów: 3

Opinie użytkowników

Nie dodano tutaj jeszcze żadnej opinii, bądż pierwszy i podziel się z nami swoimi spostrzeżeniami