Silniki Hyundai / Kia - Silnik 3.5 V6 24V Lambda G6DC

Wyświetleń: 6207
MotoBenzyna

Silniki Hyundai / Kia

KiaHyundai

Silnik 3.5 V6 o mocach 276 - 286KM zadebiutował w Kia Sorento w 2011 roku. Jednostka 6-cylindrowa z wtryskiem wielopunktowym i rozrządem opartym na łańcuchu wyposażony w układ zmiennych faz rozrządu CVVT. Użytkownicy chwalą jednostkę za bardzo dobrą dynamikę oraz wysoka kulturę pracy. Silnik bardzo trwały nie stwarzający większych problemów użytkownikowi, przy odpowiednim serwisowaniu przebieg 500 tys nie jest dla niego problemem. Minusem jest spalanie ale nie ma się co dziwić odpowiada za to pojemność i moc oraz masa auta w których go znajdziemy. Rozwiązaniem jest montaż instalacji LPG jednak musimy być klasowa i wykonana w renomowanej firmie w innym przypadku możemy mieć problemy odpowiednią pracą silnika.

!Specyfikacja

Rodzaj układu:6-cylindrowy

Ilość zaworów:24

Typ wtrysku:wielopunktowy

+Zalety

  • trwała konstrukcja
  • niska awaryjność
  • dobra dynamika
  • łańcuch rozrządu
  • wysoka kultura pracy

-Wady

  • wysokie koszty serwisu
  • wysoki poziom spalania

Informacje serwisowe

Rozrząd: Łańcuch.

Ilość oleju silnikowego: 5.2 L, typ oleju: 5W30, wymiana po 15.000 km lub 1 rok.

Przegląd serwisowy co 1 rok.

Dobrze współpracuje z instalacją LPG

Średnia (głosów 0):
(0)
Trwałość
0.0/10
Utrzymanie
0.0/10
Dynamika
0.0/10
Głosy według opinii użytkowników:00

Czy poleciłbyś ten silnik?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 3

Najbardziej awaryjna część silnika

Silnik
zagłosuj
Katalizator
zagłosuj
Rozrząd / Wariator
zagłosuj
Układ wtryskowy
zagłosuj
Elektryka, cewka
zagłosuj
Sonda lambda
zagłosuj
Awarie drobne
zagłosuj
Suma głosów: 1
Dodaj opinię