Silniki BMW Serii N - Silnik 4.8 V8 32V 355/367KM (N62B48TU)

Wyświetleń: 5380
MotoBenzyna

Silniki BMW Serii N

BMW

Silnik 4.8 is V8 o mocy 360KM wszedł do produkcji w 2003 do 2010 roku i zastąpił wersje 4.6 is. Silnik o bardzo trwałej konstrukcji z rozrządem opartym na łańcuchu z zastosowaniem płynnej zmiany wzniosu zaworów Valvectronic oraz faz rozrządu wałków dolotowych (Double Vanos). Silnik charakteryzuje się świetnymi osiągami oraz wysoką kultura pracy jak przystało na jednostkę 8-cylindrową. Do minusów musimy zaliczyć wysokie koszty użytkowania takie jak serwis oraz spalanie.

!Specyfikacja

Rodzaj układu:8-cylindrowy

Ilość zaworów:32

Typ wtrysku:wielopunktowy

+Zalety

  • trwała konstrukcja
  • świetna dynamika
  • wysoka kultura pracy
  • świetne osiagi

-Wady

  • wysokie koszty serwisu
  • wysokie spalanie

Informacje serwisowe

Rozrząd: Łańcuch.

Ilość oleju silnikowego: 8.0 L, typ oleju: 0W30, wymiana po 30.000 km lub 2 lata.

Przegląd serwisowy co 2 lata.

Dobrze współpracuje z instalacją LPG

Średnia (głosów 1):
(8.0)
Trwałość
10.0/10
Utrzymanie
4.0/10
Dynamika
10.0/10
Głosy według opinii użytkowników:10

Czy poleciłbyś ten silnik?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 6

Najbardziej awaryjna część silnika

Silnik
zagłosuj
Katalizator
zagłosuj
Rozrząd / Wariator
zagłosuj
Układ wtryskowy
zagłosuj
Elektryka, cewka
zagłosuj
Sonda lambda
zagłosuj
Awarie drobne
zagłosuj

Opinie użytkowników

Średnia:
(8.0)

Polecam!

Roki 27.06.2018
Opinia:Silnik godny polecenia pod warunkiem że mamy gruby portfel,ceny serwisu przyprawiają o zawrót głowy a wizyty na stacji są częstsze niż się komuś może wydawać.Po za tym silnik o bardzo wysokich parametrach pięknej pracy świetnej dynamice i elastyczności.Ogromnym plusem jest zerowa awaryjność a sam silnik po 200 tys bez jednego wycieku.Polecam frajda z jazdy niezapomniana .
Trwałość
10.0/10
Utrzymanie
4.0/10
Dynamika
10.0/10

Odmiana silnika: BMW X5 E70 4.8 355KM

Rocznik / Przebieg: 2010 r 210.tys

Średnie spalanie: 15 l/100km