Silniki Opel - Silnik 1.2 16V ecoFLEX A12XEL

Wyświetleń: 6489
MotoBenzyna

Silniki Opel

ChevroletOpel

!Specyfikacja

Rodzaj układu:4-cylindrowy

Ilość zaworów:16

Typ wtrysku:wielopunktowy

+Zalety

  • spalanie

-Wady

  • Awarie cewki zapłonowej

Informacje serwisowe

Rozrząd: Łańcuch.

Ilość oleju silnikowego: 4.0 L, typ oleju: GM 5W30, wymiana po 30.000 km lub 1 rok.

Przegląd serwisowy co 30.000.

Dobrze współpracuje z instalacją LPG

Średnia (głosów 1):
(9.3)
Trwałość
10.0/10
Utrzymanie
10.0/10
Dynamika
8.0/10
Głosy według opinii użytkowników:10

Czy poleciłbyś ten silnik?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 2

Najbardziej awaryjna część silnika

Silnik
zagłosuj
Katalizator
zagłosuj
Rozrząd / Wariator
zagłosuj
Układ wtryskowy
zagłosuj
Elektryka, cewka
zagłosuj
Sonda lambda
zagłosuj
Awarie drobne
zagłosuj
Suma głosów: 3

Opinie użytkowników

Średnia:
(9.3)

Polecam!

Norbert18.10.2017
Opinia:Silnik posiadamy w Oplu Corsa E samochód salonowy użytkowany praktycznie w mieście.Po za serwisem w ASO nie był naprawiany ani nie miał żadne awarii.Silniczek bardzo fajny w użytkowaniu cichy i oszczędny i dosyć dynamiczny.Wadą jest długie jego nagrzewanie się i jak jedziemy po dopaleniu na zimnym jest trochę głośniejszy.Ale to kilka kilkanaście minut i potem jest OK.Spalanie średnio 6l a miasto w korkach i z klimą to najwięcej jak nam wyszło 7.5L ale tak to po niżej 7L.Jesteśmy z żoną bardzo zadowolenie z auta i silnika po za tankowaniem żadnych problemów i najważniejsze że mało pali.
Trwałość
10.0/10
Utrzymanie
10.0/10
Dynamika
8.0/10

Odmiana silnika: Opel Corsa E 1.2 16V 70KM

Rocznik / Przebieg: 2014 rok 87 tys

Średnie spalanie: 6.2 l/100km

Wybierz silnik i dodaj opinię

Rodzina silników SGE Microtec

Rodzina silników MGE Ecotec

Rodzina silników 0 - trzecia generacja

Rodzina silników 0 - druga generacja

Rodzina silników 0 - pierwsza generacja

Rodzina silników I - czwarta generacja

Rodzina silników I - trzecia generacja

Rodzina silników I - druga generacja

Rodzina silników I - pierwsza generacja

Silniki z wtryskiem bezpośrednim DIRECT

Rodzina silników II - druga generacja

Rodzina silników II - pierwsza generacja

Rodzina silników V6 - trzecia generacja

Rodzina silników V6 - druga generacja

Rodzina silników V6 - pierwsza generacja