Silniki VW nowszej konstrukcji - Silnik 2.8 V6 FSI

Wyświetleń: 5510
MotoBenzyna

Silniki VW nowszej konstrukcji

AudiSeatSkodaVolkswagen

Silnik 2.8 FSI o mocy 220KM wszedł do produkcji w 2007 roku. Konstrukcja nowoczesna z wtryskiem bezpośrednim wyposażona w zmienne fazy rozrządu. Kierowcy użytkujący samochody z tym silnikiem nie mogą narzekać na pracę tej jednostki, jest dynamiczna o dobrej kulturze pracy. Plusem jest mechanizm rozrządu oparty na łańcuchu. Musimy pamiętać, że jednostki tego typu nie są tanie w użytkowaniu a części są kosztowne!! Nie specjalnie silnik jest zalecany do montażu instalacji LPG, jeżeli się zdecydujemy musi ona być dobrej klasy oraz idealnie zestrojona w przeciwnym razie może grozić uszkodzeniem silnika!!! Silnik w opinii użytkowników uchodzi za bezawaryjny jednak trzeba pamiętać o jego regularnym serwisie, ponieważ zaniedbania mogą doprowadzić do awarii, które są bardzo kosztowne.

!Specyfikacja

Rodzaj układu:6-cylindrowy

Ilość zaworów:24

Typ wtrysku:bezpośredni

+Zalety

  • trwała jednostka
  • wysoka kultura pracy
  • bardzo dobra dynamika

-Wady

  • wysokie koszty serwisu
  • wysokie spalanie

Informacje serwisowe

Rozrząd: Łańcuch.

Ilość oleju silnikowego: 6.3 L, typ oleju: 5W30, wymiana po 30.000 km lub 2 lata.

Przegląd serwisowy co 2 lata.

Niezalecany do instalacji LPG

Średnia (głosów 1):
(8.3)
Trwałość
10.0/10
Utrzymanie
5.0/10
Dynamika
10.0/10
Głosy według opinii użytkowników:10

Czy poleciłbyś ten silnik?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 6

Najbardziej awaryjna część silnika

Silnik
zagłosuj
Katalizator
zagłosuj
Rozrząd / Wariator
zagłosuj
Układ wtryskowy
zagłosuj
Elektryka, cewka
zagłosuj
Sonda lambda
zagłosuj
Awarie drobne
zagłosuj
Suma głosów: 1

Opinie użytkowników

Średnia:
(8.3)

Polecam!

Olo25.04.2018
Opinia:Mam go od roku i po za wysokim spalaniem w mieście ponad 15l nic mu nie dolega,pracuje bardzo cicho prawie go nie słychać,dynamika i elastyczność na bardzo dobrym poziomie.Koszty serwisu nie są tanie to taki minusik po za tym same plusy .
Trwałość
10.0/10
Utrzymanie
5.0/10
Dynamika
10.0/10

Odmiana silnika: Audi A8 2.8 V6 FSI 210KM

Rocznik / Przebieg: 2007.r 230.000 tys

Średnie spalanie: 11 l/100km