Volkswagen

Silnik VW 2.8 V6 24V FSI 210KM-220KM EA837

31622
Silnik VW 2.8 V6 24V FSI 210KM-220KM EA837

Silniki VAG FSI / V6 / VR6 / V8 / W są stosowane w samochodach marki

  • Audi
  • Seat
  • Skoda
  • Volkswagen

Silnik Volkswagen 2.8 V6 24V FSI o mocy 210KM wszedł do produkcji w 2006 roku a dwa lata później pojawiła się na rynku odmiana o mocy podwyższonej do 220KM. Konstrukcja nowoczesna z wtryskiem bezpośrednim, wyposażona w zmienne fazy rozrządu. Kierowcy użytkujący samochody z tym silnikiem nie mogą narzekać na pracę tej jednostki, jest dynamiczna o dobrej kulturze pracy. Plusem jest mechanizm rozrządu oparty na łańcuchu.


Musimy pamiętać, że jednostki tego typu nie są tanie w użytkowaniu a części są kosztowne! Silnik nie szczególnie jest zalecany do montażu instalacji LPG, jeżeli się zdecydujemy musi ona być dobrej klasy oraz idealnie zestrojona w przeciwnym razie może grozić uszkodzeniem silnika. Silnik w opinii użytkowników uchodzi za bezawaryjny, jednak trzeba pamiętać o jego regularnym serwisie, ponieważ zaniedbania mogą doprowadzić do awarii, które są bardzo kosztowne.


Specyfikacja

Rodzaj układu: 6-cylindrowy

Ilość zaworów: 24

Typ wtrysku: bezpośredni

Zalety

  • trwała jednostka
  • wysoka kultura pracy
  • bardzo dobra dynamika

Wady

  • wysokie koszty serwisu
  • wysokie spalanie

Informacje serwisowe

  • Rozrząd: Łańcuch
  • Ilość oleju silnikowego: 6.3 L, typ oleju: 5W30, wymiana po 30.000 km lub 2 lata
  • Przegląd serwisowy co 2 lata
  • Instalacja LPG wymaga uwagi lub może powodować problemy

Kody silnika: BDX/CCEA

Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 1) (8.3)
Trwałość 10.0/10
Utrzymanie 5.0/10
Dynamika 10.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 1 0

Najbardziej awaryjna część

50%
6%
13%
6%
9%
6%
9%
Suma głosów: 32

Opinie użytkowników

25.04.2018 Olo
(8.3)
Opinia: Mam go od roku i po za wysokim spalaniem w mieście ponad 15l nic mu nie dolega,pracuje bardzo cicho prawie go nie słychać,dynamika i elastyczność na bardzo dobrym poziomie.Koszty serwisu nie są tanie to taki minusik po za tym same plusy .
  • 10.0/10
  • 5.0/10
  • 10.0/10
  • Silnik: Audi A8 2.8 V6 FSI 210KM
  • Rocznik / Przebieg: 2007.r 230.000 tys
  • Spalanie: 11.0 l/100km
Polecam

Wybierz silnik i dodaj opinię