Silnik 1.4 TCe o pojemności 130KM z Turbodoładowaniem wszedł na rynek w 2009 roku. Pod względem użytkowania silnik spisuje się rewelacyjnie jest bardzo dynamiczny i elastyczny a spalanie oscyluje średnio około 7L/100km. Decydując się na montaż instalacji LPG zalecane jest dobranie odpowiedniej instalacji oraz jej podzespołów. Musimy jednak liczyć się z kosztowną regulacja zaworów, które nie są hydrauliczne i trzeba je ustawiać ręcznie, również użytkownicy sygnalizują o problemach z głowicą, które nie są utwardzane i mogą ulec uszkodzeniu. Jednostka w ocenie użytkowników uchodzi za bezawaryjną a usterkowość na bardzo niskim poziomie można stwierdzić, że praktycznie zerowym.
Rodzaj układu:4-cylindrowy
Ilość zaworów:16
Typ wtrysku:wielopunktowy
Turbosprężąrka
Rozrząd: Łańcuch.
Ilość oleju silnikowego: 4.5 L, typ oleju: Elf 5W40, wymiana po 30.000 km lub 2 lata.
Przegląd serwisowy co 30.000.
Niezalecany do instalacji LPG
Jak już ktoś się zdecyduje na montaż instalacji LPG to tylko dobrej firmy i musi się liczyć z kosztowną regulacją zaworów po 60 tys/km
Czy poleciłbyś ten silnik?
Najbardziej awaryjna część silnika
Polecam!
Odmiana silnika: 1,4T
Rocznik: 2012
Przebieg: 180
Śr. spalanie: 8 l/100km
Polecam!
Odmiana silnika: 1400 turbo 131KM
Rocznik: 2012
Przebieg: 236tys
Śr. spalanie: 8 l/100km
Polecam!
Odmiana silnika: 130 km
Rocznik: 2011
Przebieg: 199000
Śr. spalanie: 8.5 l/100km
Polecam!
Odmiana silnika: 14tcte 131KM
Rocznik: 2011
Przebieg: 185
Śr. spalanie: 8.6 l/100km
Polecam!
Odmiana silnika: 130
Rocznik: 2009
Przebieg: 177tys.km
Śr. spalanie: 7.5 l/100km