Grupa Renault - Silnik 1.2 8V E7F

Wyświetleń: 1909
MotoBenzyna

Grupa Renault

DaciaNissanRenault

Silnik 1.2 8V o o mocy 55KM Energy montowany w Renault Clio i Twingo. Konstrukcja bardzo prosta i bardzo trwała a co za tym idzie tania w użytkowaniu i przy odpowiednim serwisowaniu bez problemu przejdziemy 400 tys km. Silnik z jednopunktowym wtryskiem firmy Bosch z rozrządem na pasku a jego interwał przypada na 90.000km. Jednostka trwała o prostej konstrukcji nie przysparzająca użytkownikowi większych problemów. Użytkownicy chwalą sobie silnik za niską awaryjność jak również części są w bardzo przystępnych cenach a serwis jest bezproblemowy. Osiągi może nie powalają i dynamika jest raczej mierna za to atutem jednostki jest jej trwałość i niski poziom spalania.

!Specyfikacja

Rodzaj układu:4-cylindrowy

Ilość zaworów:8

Typ wtrysku:wielopunktowy

+Zalety

  • dużo części zamiennych na rynku
  • bezproblemowy w naprawie
  • łatwość montażu LPG
  • niskie spalanie

-Wady

  • awarie przepustnicy
  • silniczek krokowy
  • awarie sondy lambda
  • awarie czujnika temperatury
  • słaba dynamika

Informacje serwisowe

Rozrząd: Pasek, wymiana po 90.000.

Ilość oleju silnikowego: 3.7 L, typ oleju: Elf 5W40, wymiana po 10.000 km lub 1 rok.

Przegląd serwisowy co 10.000.

Dobrze współpracuje z instalacją LPG

Średnia (głosów 1):
(8.0)
Trwałość
10.0/10
Utrzymanie
10.0/10
Dynamika
4.0/10
Głosy według opinii użytkowników:10

Czy poleciłbyś ten silnik?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 1

Najbardziej awaryjna część silnika

Silnik
zagłosuj
Katalizator
zagłosuj
Rozrząd / Wariator
zagłosuj
Układ wtryskowy
zagłosuj
Elektryka, cewka
zagłosuj
Sonda lambda
zagłosuj
Awarie drobne
zagłosuj

Opinie użytkowników

Średnia:
(8.0)

Polecam!

Radek17.10.2017
Opinia:Silnik jedynie do miasta bo na trasy to dramat,spalanie średnio 6L usterki tanie w naprawach.Koszty użytkowania niskie,części tanie,serwis tani.
Trwałość
10.0/10
Utrzymanie
10.0/10
Dynamika
4.0/10

Model / Moc: Twingo

Rok / Przebieg: 210.000 km

Śr. spalanie: 6 l/100km