Grupa Renault - Silnik 2.2 8V J7T

Wyświetleń: 1556
MotoBenzyna

Grupa Renault

DaciaNissanRenault

!Specyfikacja

Rodzaj układu:4-cylindrowy

Ilość zaworów:8

Typ wtrysku:wielopunktowy

+Zalety

  • trwała jednostka
  • dobra dynamika

-Wady

  • awarie uszczelki pod głowicą
  • awarie elektryki

Informacje serwisowe

Rozrząd: Pasek, wymiana po 120.000.

Ilość oleju silnikowego: 6.0 L, typ oleju: Elf 5W40, wymiana po 10.000 km lub 1 rok.

Przegląd serwisowy co 10.000.

Dobrze współpracuje z instalacją LPG

Średnia (głosów 1):
(8.0)
Trwałość
10.0/10
Utrzymanie
7.0/10
Dynamika
7.0/10
Głosy według opinii użytkowników:10

Czy poleciłbyś ten silnik?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 1

Najbardziej awaryjna część silnika

Silnik
zagłosuj
Katalizator
zagłosuj
Rozrząd / Wariator
zagłosuj
Układ wtryskowy
zagłosuj
Elektryka, cewka
zagłosuj
Sonda lambda
zagłosuj
Awarie drobne
zagłosuj
Suma głosów: 1

Opinie użytkowników

Średnia:
(8.0)

Polecam!

Henek28.12.2018
Opinia:Jednostka wciąż się kręci bez problemu pomimo swego przebiegu tj.480tyś. a ile naprawdę tego nikt nie wie,jedyny problem to wycieki na wale pomimo wymiany simeringów,na pare miesięcy był spokuj,normy spalin jak w nowym aucie,nowocześniaki mogły by pozazdrościć.Po prostu stary,poczciwy osiołek który ocieka ale napiera dalej!
Trwałość
10.0/10
Utrzymanie
7.0/10
Dynamika
7.0/10

Odmiana silnika: espace II /107KM

Rocznik / Przebieg: 1991/ 480tyś

Średnie spalanie: 12 l/100km