Grupa Renault - Silnik 2.2 8V J7T

Wyświetleń: 1278
MotoBenzyna

Grupa Renault

DaciaNissanRenault

!Specyfikacja

Rodzaj układu:4-cylindrowy

Ilość zaworów:8

Typ wtrysku:wielopunktowy

+Zalety

  • trwała jednostka
  • dobra dynamika

-Wady

  • awarie uszczelki pod głowicą
  • awarie elektryki

Informacje serwisowe

Rozrząd: Pasek, wymiana po 120.000.

Ilość oleju silnikowego: 6.0 L, typ oleju: Elf 5W40, wymiana po 10.000 km lub 1 rok.

Przegląd serwisowy co 10.000.

Dobrze współpracuje z instalacją LPG

Średnia (głosów 0):
(0)
Trwałość
0.0/10
Utrzymanie
0.0/10
Dynamika
0.0/10
Głosy według opinii użytkowników:00

Czy poleciłbyś ten silnik?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj

Najbardziej awaryjna część silnika

Silnik
zagłosuj
Katalizator
zagłosuj
Rozrząd / Wariator
zagłosuj
Układ wtryskowy
zagłosuj
Elektryka, cewka
zagłosuj
Sonda lambda
zagłosuj
Awarie drobne
zagłosuj
Dodaj opinię