Silniki Opel - Silnik 1.0 12V ECOTEC X/Z10XE

Wyświetleń: 4633
MotoBenzyna

Silniki Opel

ChevroletOpel

!Specyfikacja

Rodzaj układu:3-cylindrowy

Ilość zaworów:12

Typ wtrysku:wielopunktowy

+Zalety

  • mało awaryjna jednostka
  • silnik na łańcuchu
  • tanie części

-Wady

  • słaba dynamika
  • trzy cylindry - praca silnika pozostawia wiele do życzenia
  • problemy z sondą lambda

Informacje serwisowe

Rozrząd: Łańcuch.

Ilość oleju silnikowego: 3.0 L, typ oleju: 5W40, wymiana po 15.000 km lub 1 rok.

Przegląd serwisowy co 15.000.

Dobrze współpracuje z instalacją LPG

Średnia (głosów 2):
(8.7)
Trwałość
10.0/10
Utrzymanie
10.0/10
Dynamika
6.0/10
Głosy według opinii użytkowników:20

Czy poleciłbyś ten silnik?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 9

Najbardziej awaryjna część silnika

Silnik
zagłosuj
Katalizator
zagłosuj
Rozrząd / Wariator
zagłosuj
Układ wtryskowy
zagłosuj
Elektryka, cewka
zagłosuj
Sonda lambda
zagłosuj
Awarie drobne
zagłosuj
Suma głosów: 9

Opinie użytkowników

Średnia:
(8.7)

Polecam!

Opel Corsa C26.08.2019
Opinia:Polecam. Fakt ze slaby silnik - za to bardzo trwaly.
Przy 185.000 km wymienialem lancuszek. Regularnie olej zmieniany. Jazdy po miescie i wielo godzinowe jazdy na autostradzie.
Trwałość
10.0/10
Utrzymanie
10.0/10
Dynamika
6.0/10

Odmiana silnika: 58 KM

Rocznik / Przebieg: 2001 - 278.000 km

Średnie spalanie: 5.5 l/100km

Średnia:
(8.7)

Polecam!

Maiusz07.11.2017
Opinia:Silnik bardzo trwały jak się coś psuje to drobnostki które kosztują grosze,dynamika to tylko marzenie ale auto jest do jazdy miasta.Niskie spalanie niska awaryjność i niskie koszty użytkowania.Jak ktoś szuka auta do miasta i na dojazdy do pracy to ideała. A jak na dalsze trasy to niech zapomni, trzy cylinderki to taki mały traktorek .
Trwałość
10.0/10
Utrzymanie
10.0/10
Dynamika
6.0/10

Odmiana silnika: Corsa C

Rocznik / Przebieg: 2000r 175tys

Średnie spalanie: 6 l/100km

Komentarze użytkowników

0 #1 Andrzej 22.01.2018
Pilnowac przepływki, bo to ona często winna a nie sonda!

Wybierz silnik i dodaj opinię

Rodzina silników SGE Microtec

Rodzina silników MGE Ecotec

Rodzina silników 0 - trzecia generacja

Rodzina silników 0 - druga generacja

Rodzina silników 0 - pierwsza generacja

Rodzina silników I - czwarta generacja

Rodzina silników I - trzecia generacja

Rodzina silników I - druga generacja

Rodzina silników I - pierwsza generacja

Silniki z wtryskiem bezpośrednim DIRECT

Rodzina silników II - druga generacja

Rodzina silników II - pierwsza generacja

Rodzina silników V6 - trzecia generacja

Rodzina silników V6 - druga generacja

Rodzina silników V6 - pierwsza generacja

Najnowsze komentarze

Andrzej
22.01.2018
0
Pilnowac przepływki, bo to ona często winna a nie sonda!