alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Ford Focus Mk2 1.6 16V Duratec (100KM)

Ford Focus Mk2 1.6 16V Duratec (100KM)

Wyświetleń: 7611

Dane techniczne

Ford Focus Mk2 1.6 16V Duratec (100KM)
Pojemność [cm3]1596
Moc [KM]100
Moment obrotowy [Nm]150
Rodzaj wtryskuwielopunktowy
Skrzynia biegów5-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h]180
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h)11.9

Lata produkcji: 2004-2010

Nadwozie:

  • hatchback
  • sedan
  • kombi

Segment:

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

8.7l6.7l5.5l

03.12.2019FORD Focus 1.6 X100Polecam!

Ford Fokus 2003 1,6 benzyna .Posiadam auto od 8 lat jako drugi właściciele zakupiłem go od 1 właściciela , który serwisował auto tylko w Fordzie. Przejechałem do tej pory 12500km. Po trasie spala jak jadę 90-95km 6l po mieście tylko niestety i 12,4l. Silnik bezawaryjny ! 2 razy wymieniany rozrząd bez pompy wody , która nadal działa :)przez 100000km non stop pali sie pomarańczowy chack ale auto śmiga. Olej trzeba dolewać sukcesywnie ale to norma. Auto bardzo wygodne i sprytne świetne zawieszenie ale niestety juz inne podzespoły poza silnikiem alternatorem sie sypia i trzeba wymieniać :) ale wszystko działa perfect . Generalnie po

28.04.2019Focus mk2Polecam!

Dobry silnik.

11.11.2018KrzysztofPolecam!

Auto fajne dobrze się prowadzi , tylko te spalanie na poziomie 8 l autostrada przy prędkości 140km/h miasto na poziomie 10l . Kupiłem go z przebiegiem 174tyś teraz ma 200 tyś , wymieniłem łożysko z piastą przód prawa strona koszt czesci i robocizna 500 zł oraz cieknącą uszczelkę koło skrzyni biegów koszt z wymianą 200 zł . Olej wymiana co 15 tyś Castrol 5w30. To mój drugi Focusik i jak benzyne to kupił bym jeszcze raz , pierwszy Mk1 przejechałem ponad 60 tyś przy 174 sprzedany bez awarii , tym Mk2 jadę dalej ma 200 tyś polecam

Zalecane przez serwis

?Typ olejuFord Formula 5W30
LIlość oleju4.3 L
Wymiana oleju20.000 lub 1 rok
Wymiana rozrządupo 160.000 km lub 8 lat

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.4 16V8012414.16.6
1.8 16V12516510.67.0
2.0 16V1451859.27.1

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów 4):
(8.3)
Trwałość silnika
9.0/10
Niezawodność auta
8.8/10
Spalanie benzyny
6.3/10
Koszty utrzymania
9.0/10
Głosy według opinii użytkowników:40

Spalanie według użytkowników

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

8.7l7.6l6.9l

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 14

Opinie użytkowników

Mk216.11.2019

Polecam!

2005/171000
Średnia ocena:
(8.0)
Trwałość silnika
9.0/10
Niezawodność auta
8.0/10
Spalanie benzyny
6.0/10
Koszty utrzymania
9.0/10

Spalanie według użytkownika

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

7.7l6.5l5.8l

Opinia:Bardzo dobry samachod polecam nie za mocny nie za słaby
Ford Focus mk2 1.6 16v19.06.2019

Polecam!

2010/158000
Średnia ocena:
(7.5)
Trwałość silnika
8.0/10
Niezawodność auta
8.0/10
Spalanie benzyny
6.0/10
Koszty utrzymania
8.0/10

Spalanie według użytkownika

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

8.5l7.3l7.0l

Opinia:Ogólnie polecam, choć spalanie mogłoby być mniejsze i mogą pojawić się ogniska korozji.
Szymon26.03.2018

Polecam!

Ford focus hb 2010 140tys.
Średnia ocena:
(9.0)
Trwałość silnika
10.0/10
Niezawodność auta
10.0/10
Spalanie benzyny
6.0/10
Koszty utrzymania
10.0/10

Spalanie według użytkownika

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

8.5l7.7l6.8l

Opinia:Niezawodny środek transportu z punktu A do punktu B.
Zalety:Tania eksploatacja, komfortowe zawieszenie.
Wady:Słabe wyciszenie.
yogi16.01.2018

Polecam!

Focus 1.6 100km 2011r
Średnia ocena:
(8.5)
Trwałość silnika
9.0/10
Niezawodność auta
9.0/10
Spalanie benzyny
7.0/10
Koszty utrzymania
9.0/10

Spalanie według użytkownika

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

10.0l9.0l8.0l

Opinia:auto trwałe,natomiast komfort bardzo mały.
nie wygodne siedzenia i głośne wewnątrz.
tanie w eksploatacji
Zalety:tanie w eksploatacji
Wady:głośne

Najbardziej awaryjna część

Silnik
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
Rozrząd
zagłosuj
Katalizator
zagłosuj
Elektronika
zagłosuj
Inne
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 7