alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Ford Focus Mk2 1.8 16V Duratec (125KM)

Ford Focus Mk2 1.8 16V Duratec (125KM)

Wyświetleń: 2663

Dane techniczne

Ford Focus Mk2 1.8 16V Duratec (125KM)
Pojemność [cm3]1798
Moc [KM]125
Moment obrotowy [Nm]165
Rodzaj wtryskuwielopunktowy
Skrzynia biegów5-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h]193
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h)10.6

Lata produkcji: 2004-2010

Nadwozie:

Segment:

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

9.6l7.0l5.5l

Zalecane przez serwis

?Typ olejuFord Formula 5W30
LIlość oleju4.3 L
Wymiana oleju20.000 lub 1 rok
Wymiana rozrządułańcuch

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.6 16V10015011.96.7
1.6 16V11515510.86.4
2.0 16V1451859.27.1

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów 1):
(8.3)
Trwałość silnika
10.0/10
Niezawodność auta
10.0/10
Spalanie benzyny
5.0/10
Koszty utrzymania
8.0/10
Głosy według opinii użytkowników:10

Spalanie według użytkowników

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

11.0l7.5l6.0l

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 11

Opinie użytkowników

Adam09.12.2015

Polecam!

Foka 2008r przebieg 150tys.
Średnia ocena:
(8.3)
Trwałość silnika
10.0/10
Niezawodność auta
10.0/10
Spalanie benzyny
5.0/10
Koszty utrzymania
8.0/10

Spalanie według użytkownika

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

11.0l7.5l6.0l

Opinia:Super auto, świetnie się prowadzi, bardzo dobra dynamika.
Zalety:bardzo dobra dynamika, brak awarii, świetne prowadzenie
Wady:spalanie

25.09.2018DominikPolecam!

Silnik głośny, paliwożerny i jak na swoją pojemność mało dynamiczny (osiągi te same co w 1.6 z mojego poprzedniego Megane II). Duże wibracje na biegu jałowym. Jedyne zalety to bezawaryjność i bezobsługowa eksploatacja. Pomimo sporego przebiegu nie bierze jeszcze oleju (zalewam Total 5W40).

21.09.2018michalOdradzam!

Auto posiadam od przebiegu 160000 obecnie 210000 czyli 50tys w 3 lata. Silnik wydaje sie malo dynamiczy, w zestawieniu ze skrzynia 5 biegowa wyraznie brakuje 6 biegu, jest po prostu glosno. Bierze duzo oleju ok 1l na 2000km. 5w30. Wymiana pierscieni i inne czynnosci nie dla kazdego mechanika. Silnik na lancuszku ale co z tego ze moze i trwaly jak nie jest fajny.

29.08.2018FaberPolecam!

Mam ten silnik (1,8 125 PS) w Fordzie Mondeo mk3. Zrobiłem 100 tys km, od 80 do 180 tys km. Silnik bezawaryjny, wymieniam tylko olej co 10 tys km syntetyczny 5W40 i filtr oleju i powietrza. Przez cały rok nie dolewam ani kropli oleju, mój nie bierze!!! Nie był na hamowni ale na autostradzie bez problemu osiągnął 200km/h. Czasem na 3 biegu kręcę go do czerwonego pola na obrotomierzu. Jestem ciekaw ile on jeszcze wytrzyma, rok produkcji 2002, jeżdżę codziennie w każdych warunkach. Oczywiście woli dłuższe trasy i lato niż miasto zimą, zimą w mieście pali najwięcej 9l.

Najbardziej awaryjna część

Silnik
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
Rozrząd
zagłosuj
Katalizator
zagłosuj
Elektronika
zagłosuj
Inne
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 8