alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Ford Cougar 2.0 i 16V (130KM)

Ford Cougar 2.0 i 16V (130KM)

Wyświetleń: 894

Dane techniczne

Ford Cougar 2.0 i 16V (130KM)
Pojemność [cm3]1998
Moc [KM]130
Moment obrotowy [Nm]176
Rodzaj wtryskuwielopunktowy
Skrzynia biegów5-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h]209
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h)10.3

Lata produkcji: 1998-2002

Nadwozie:

Segment:

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

11.7l8.3l6.3l

17.07.2018AdamPolecam!

9/10 za trwałość z powodu przepustnicy i później nieszczelnego przewodu podciśnienia. Tylko z tym miałem problem. Trzeba było co jakiś czas wyczyścić. A przypuszczam że gdybym znalazł wcześniej nieszczelność przewodu nie byłoby kłopotu z czyszczeniem. Dynamika jak do Focusa MK1 co najmniej wystarczająca. Auto fajnie przyspieszało w zasadzie na każdym biegu. Brakowało 6tki - w trasie byłaby bardzo przydatna. Spalanie od 6.2 na dłuższej ekonomicznej trasie do 12 dynamicznie w mieście. Przy 280 000km ani 50tki oleju pomiędzy przeglądami. Moim zdaniem bardzo dobry trwały silnik. U mnie bez LPG - naczytałem się że nie lubi i nie zakładałem. Samochód sprzedałem z powodu rdzy i niewystarczającego rozmiaru, silnika aż było żal a przełożyć się nie dało :)

14.10.2017LulekOdradzam!

Dobre osiągi a po za tym wysoki koszty użytkowania,bardzo paliwożerna jednostka,koszty serwisu duże bo ciągle coś mu dolegało.

Zalecane przez serwis

?Typ olejuFord Formula 5W30
LIlość oleju4.3 L
Wymiana olejuco 15.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrząduco 150.000 km

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
2.5 V6 24V1702208.69.5

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów 0):
(0)
Trwałość silnika
0.0/10
Niezawodność auta
0.0/10
Spalanie benzyny
0.0/10
Koszty utrzymania
0.0/10
Głosy według opinii użytkowników:00

Spalanie według użytkowników

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

Brak danych (dodaj swój raport)

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Dodaj opinię

Najbardziej awaryjna część

Silnik
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
Rozrząd
zagłosuj
Katalizator
zagłosuj
Elektronika
zagłosuj
Inne
zagłosuj
Brak
zagłosuj