alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Citroen XM FL 2.0 i 16V (132KM)

Citroen XM FL 2.0 i 16V (132KM)

Wyświetleń: 1217

Dane techniczne

Citroen XM FL 2.0 i 16V (132KM)
Pojemność [cm3]1998
Moc [KM]132
Moment obrotowy [Nm]180
Rodzaj wtryskuwielopunktowy
Skrzynia biegów5-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h]205
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h)9.8

Lata produkcji: 1994-2000

Nadwozie:

Segment:

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

13.6l9.8l7.6l

14.04.2018TomaszPolecam!

Mam go w 406 coupe. Silnik żwawy, ale nie pasuje do sportowego charakteru auta. Ekonomiczny podczas podróży 100 km/h (7,5 PB, 10,2 LPG). Moc czuć pod nogą dopiero od 4000 obrotów. Mam poczucie, że skrzynia jest za krótko zestrojona, albo brakuje 6. biegu. Polecam, ale szybko będziesz chciał się przesiąść na 3.0. W silniku często zdarzają się awarie elektroniki. Drobne i tanie, ale upierdliwe.

08.07.2017MichałPolecam!

Silnik dodatkowo w gazie, stara pancerna konstrukcja której ciężko coś zarzucić, no poza małym apetytem na paliwo i małym brakiem elastyczności (maks. moment obrotowy dopiero przy 4200 obr/min) Co do informacji na stronie to jest jeden błąd, do tego silnika wchodzi 4.25 l oleju a nie 5.4!

Zalecane przez serwis

?Typ olejuTotal 5W40
LIlość oleju4.3 L
Wymiana oleju20.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrząduco 80.000 km

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
2.0 Turbo1472359.310.8
3.0 i V61672359.711.4
3.0 V6 24V20026710.212.1

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów 0):
(0)
Trwałość silnika
0.0/10
Niezawodność auta
0.0/10
Spalanie benzyny
0.0/10
Koszty utrzymania
0.0/10
Głosy według opinii użytkowników:00

Spalanie według użytkowników

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

Brak danych (dodaj swój raport)

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Dodaj opinię

Najbardziej awaryjna część

Silnik
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
Rozrząd
zagłosuj
Katalizator
zagłosuj
Elektronika
zagłosuj
Inne
zagłosuj
Brak
zagłosuj