alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Citroen C4 I 1.6i 16V 109KM (TU5 JP4)

Citroen C4 I 1.6i 16V 109KM (TU5 JP4)

Wyświetleń: 7910

Dane techniczne

Citroen C4 I 1.6i 16V 109KM (TU5 JP4)
Pojemność [cm3]1587
Moc [KM]109
Moment obrotowy [Nm]147
Rodzaj wtryskuwielopunktowy
Skrzynia biegów5-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h]194
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h)10.6

Lata produkcji: 2004-2008

Nadwozie:

  • hatchback
  • coupe

Segment: C (kompaktowe)

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

9.5l7.1l5.7l

10.10.2020Citroen c4 1.6 16v Polecam!

Samochód udany, nie ma co ukrywać, ale do rzeczy, silnik, bo ten zawsze przysparza najnowszych problemów w każdym aucie, do tej pory oleju nie bierze, aż dziw, wymienione tylko świece, katalizator przy 160 tys padł, objawiło się słabym przyspieszeniem i szarpaniem aż zgasł i kaput. Generalnie jakoś nie ma inwestycji w silnik, co dobrze świadczy, natomiast nie można powiedzieć tego o zawieszeniu, twarde, szybko się wybija w zasadzie wszystko w nim, ale serwis w ASO jest w miarę racjonalny do zarobków i nie spustoszy kieszeni, rabaty na oryginalne części 20 procent, czyli ciut drożej niż w standardowo w jakimś serwisie na zamiennikach, warto to rozważyć, bo jednak jest różnica w komponentach co zauważyłem, sprzęgło wytrzymuje 80 tys tak średnio, czyli nie powala, a to orginał, BARDZO WRAŻLIWY NA ZANIEDBANIA SYSTEMATYCZNEGO SERWISU, zwracać uwagę na klimatyzację, bo właśnie przy zaniedbaniu potrafi koszty generować, olej zmieniać często, max 10 do 12 tys. Bo mało go wchodzi to nie ma co oszczędzać, podszybie to słaba strona,. Zmieniłem w ASO, bo zamienniki NIE PASUJĄ i to strata pieniędzy, raz zmieniłem i już chyba do końca żywota wystarczy, jest to koszt około 350 zł ale znacząca różnica w wyciszeniu i nie leje się wszędzie i automatycznie skończyły się objawy gaśnięcia na zimnym czy mrozie (sporadycznie przy odwilżach) i z elektroniką jakoś też, nie wiem, może gdzieś woda wchodziła . Sonda lambda była zmieniana, ale też w ASO i koszt to nawet nie wiem, bo mi jej nie policzyli, tzw. Gratis od firmy jak to Pan ujął tak jak z wyważeniem kół i zmianą opon.

25.07.2020Citroen c4 mk1 2008Polecam!

Dobry silnik, nie sprawia jakichś problemów, trzeba często zmieniać olej i nie lać połowę, tylko tak ? wtedy silnik się odwdzięcza cichą dość pracą, nie mam zastrzeżeń do jego pracy.

21.02.2020C3 FLPolecam!

Samochód użytkowany przez prawie 5 lat. do tej pory olej wymieniany co roku i żadnych problemów eksploatacyjnych. Polecam

Zalecane przez serwis

?Typ olejuTotal 5W40
LIlość oleju3.3 L
Wymiana olejuco 30.000 km lub 2 lata
Wymiana rozrząduco 120.000 km

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
2.0 16V14020010.18.1
2.0 16V17720210.18.7
1.4i 16V8813312.86.4

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów 3):
(8.5)
Trwałość silnika
10.0/10
Niezawodność auta
8.3/10
Spalanie benzyny
7.0/10
Koszty utrzymania
8.7/10
Głosy według opinii użytkowników:30

Spalanie według użytkowników

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

9.3l7.3l6.3l

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 3

Opinie użytkowników

Citroena c4 2008 mk106.10.2020

Polecam!

2008 160 tyś
Średnia ocena:
(8.8)
Trwałość silnika
10.0/10
Niezawodność auta
8.0/10
Spalanie benzyny
8.0/10
Koszty utrzymania
9.0/10

Spalanie według użytkownika

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

9.0l7.7l6.0l

Opinia:Samochód udany, nie ma co ukrywać, ale do rzeczy, silnik, bo ten zawsze przysparza najnowszych problemów w każdym aucie, do tej pory oleju nie bierze, aż dziw, wymienione tylko świece, katalizator przy 160 tys padł, objawiło się słabym przyspieszeniem i szarpaniem aż zgasł i kaput. Generalnie jakoś nie ma inwestycji w silnik, co dobrze świadczy, natomiast nie można powiedzieć tego o zawieszeniu, twarde, szybko się wybija w zasadzie wszystko w nim, ale serwis w ASO jest w miarę racjonalny do zarobków i nie spustoszy kieszeni, rabaty na oryginalne części 20 procent, czyli ciut drożej niż w standardowo w jakimś serwisie na zamiennikach, warto to rozważyć, bo jednak jest różnica w komponentach co zauważyłem, sprzęgło wytrzymuje 80 tys tak średnio, czyli nie powala, a to orginał, BARDZO WRAŻLIWY NA ZANIEDBANIA SYSTEMATYCZNEGO SERWISU, zwracać uwagę na klimatyzację, bo właśnie przy zaniedbaniu potrafi koszty generować, olej zmieniać często, max 10 do 12 tys. Bo mało go wchodzi to nie ma co oszczędzać, podszybie to słaba strona,. Zmieniłem w ASO, bo zamienniki NIE PASUJĄ i to strata pieniędzy, raz zmieniłem i już chyba do końca żywota wystarczy, jest to koszt około 350 zł ale znacząca różnica w wyciszeniu i nie leje się wszędzie, i automatycznie skończyły się objawy gaśnięcia na zimnym czy mrozie (sporadycznie przy odwilżach) i z elektroniką jakoś też, nie wiem, może gdzieś woda wchodziła . Sonda lambda była zmieniana, ale też w ASO i koszt to nawet nie wiem, bo mi jej nie policzyli, tzw. Gratis od firmy jak to Pan ujął tak jak z wyważeniem kół i zmianą opon.
Zalety:Trwały silnik, normalny koszt serwisu ASO, dobry serwis. Przyzwoite spalanie, komfortowy - wygodny, dobre wyciszenie.
Wady:Zawieszenie, świece oryginalne Bosch to tragedia NGK wytrzymują ? dłużej , katalizator,
C4 / 3d / by loeb / I gen03.12.2019

Polecam!

2007 / 282 000
Średnia ocena:
(8.3)
Trwałość silnika
10.0/10
Niezawodność auta
9.0/10
Spalanie benzyny
6.0/10
Koszty utrzymania
8.0/10

Spalanie według użytkownika

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

8.8l7.3l7.0l

Opinia:Sprytne i niezawodne autko. Zawsze dowoziło mnie do celu. Niezawodny silnik, gorsza trwałość osprzętu. Cewka wytrzymuje ~150 tys. Obudowa termostatu po 10 latach od temperatury lubi się odkształcić i wymaga wymiany. Zawieszenie może nie grzeszy kulturą pracy, ale jest praktycznie bezobsługowe. Skrzynia biegów mogłaby być solidniejsza, brak jej 6 biegu, a i łożyska powyżej 250 tys wymagają uwagi (wymiany).
Lubi gubić olej przez uszczelkę korpusu filtra olejów. 250 tys km to również krytyczny przebieg dla alternatora i warto zawczasu pomyśleć o wymianie / regeneracji.
Zalety:niezawodność pojemny jak na swoje gabaryty prosta konstrukcja łatwy dostęp do większości elementów świetny stosunek ceny do jakości i wyposażenia
Wady:skrzynia biegów mogłaby być 6 biegowa szybko wybijające się końcówki drążka fatalne mocowanie podszybia
Wiesiek06.09.2016

Polecam!

2005r 180.00km
Średnia ocena:
(8.5)
Trwałość silnika
10.0/10
Niezawodność auta
8.0/10
Spalanie benzyny
7.0/10
Koszty utrzymania
9.0/10

Spalanie według użytkownika

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

10.0l7.0l6.0l

Opinia:Auto spisuję się dobrze nie mam większych problemów jedynie tylna belka dała mi trochę popalić. Spalanie jak w benzynie około 10 l w mieście, trasa to 6-7 L. Dobry wygodny samochód za przyzwoite pieniądze.
Zalety:dobry silnik,wygodny,spalanie jak na benzyne przyzwoite,wyposażenie
Wady:zawieszenie