alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
BMW Seria 3 E90 320i (150KM)

BMW Seria 3 E90 320i (150KM)

Wyświetleń: 2450

Dane techniczne

BMW Seria 3 E90 320i (150KM)
Pojemność [cm3]1995
Moc [KM]150
Moment obrotowy [Nm]200
Rodzaj wtryskuwielopunktowy
Skrzynia biegów6-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h]220
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h)8.5

Lata produkcji: 2005-2008

Nadwozie:

  • sedan

Segment:

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

10.6l7.4l5.8l

Zalecane przez serwis

?Typ oleju5W30
LIlość oleju4.3 L
Wymiana oleju
Wymiana rozrządułańcuch

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
318i129180107.3
325i2182507.78.4
330i2583006.38.7

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów 1):
(8.5)
Trwałość silnika
10.0/10
Niezawodność auta
9.0/10
Spalanie benzyny
8.0/10
Koszty utrzymania
7.0/10
Głosy według opinii użytkowników:10

Spalanie według użytkowników

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

11.0l8.0l6.0l

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 7

Opinie użytkowników

Rafi01.12.2016

Polecam!

2007r
Średnia ocena:
(8.5)
Trwałość silnika
10.0/10
Niezawodność auta
9.0/10
Spalanie benzyny
8.0/10
Koszty utrzymania
7.0/10

Spalanie według użytkownika

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

11.0l8.0l6.0l

Opinia:Auto sprowadzone z Niemiec trzy lata temu przy przebiegu 235tys dziś dobijam do 300 tys i nic złego się nie dzieje.Jestem zadowolony z tego silnika,dynamiki i spalania.Auto pod każdym wzgledem dopracowane i bezawaryjne
Zalety:bezawaryjność,dynamika,spalanie,wyposażenie,układ jezdny
Wady:ceny serwisu i części

07.08.2018FranekOdradzam!

Niestety nie miałem szczęścia do tego silnika, ponad rok czasu użytkowania i brak miesiąca bez wizyty w warsztacie. Wymieniona cała masa części od zaczynając od czujników, przez uszczelki i filtry kończąc na rozrządzie. Koszta eksploatacji dużo większe niż przy np R6 gdzie uszczelka pokrywy kosztuje ok 70-90 zł, to tu 170-200. Może miałem pecha z zakupem ale skutecznie odrzucił mnie od BMW z R4 pod maską. Bardzo duży pobór oleju i ciężko go uszczelnić, bo z jednej załatanej dziury wychodzą następne dwie. Na plus że w miarę dynamiczny ale w sumie niczym tego nie rekompensuje... Mówię tu o N42B20

07.10.2017KukiPolecam!

5.9l na autostradzie przy 120-140km/h, do 10l w mieście raczej do spokojnej jazdy w końcu to 4 cylindry a nie 6

03.08.2017alexPolecam!

czym nie rozni N42B20 od N46B20 ktory lepszy ?

Najbardziej awaryjna część

Silnik
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
Rozrząd
zagłosuj
Katalizator
zagłosuj
Elektronika
zagłosuj
Inne
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 6