alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Audi A4 B7 1.8 20V Turbo 163KM (BFB)

Audi A4 B7 1.8 20V Turbo 163KM (BFB)

Wyświetleń: 9395

Dane techniczne

Audi A4 B7 1.8 20V Turbo 163KM (BFB)
Pojemność [cm3]1781
Moc [KM]163
Moment obrotowy [Nm]225
Rodzaj wtryskuwielopunktowy
Skrzynia biegów5-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h]228
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h)8.6

Lata produkcji: 2004-2009Turbosprężarka

Nadwozie:

  • sedan
  • kombi
  • cabrio

Segment: D (klasa średnia)

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

11.3l8.2l6.5l

30.09.2019Volkswagen BoraPolecam!

Silnik jest rewelacyjny. Wspaniała dynamika oraz możliwości, które bardzo dobrze współpracują z instalacją gazową (150 000 km na benzynie, reszta na gazie). Polecam go każdemu jako rozsądny wybór. Jedyne problemy jakie miałem spowodowane były czujnikami w aucie. Auto nie bierze oleju nawet przy agresywnej jeździe (oryginalny olej Motul, Milers, Castrol 5W40), osiągi pozostały takie same mimo lat. Cena rozrządu wynosiła 1000zł. W jego skład wchodziła cena części (OEM komplet) oraz wymiana. Ogromne możliwości tuningu i zwiększenia jego osiągów w przystępnych cenach czyni ten silnik jednym z ciekawszych wyborów na rynku tanich aut. Najważniejsze jest odnaleźć silnik zadbany i oryginalny. Plusem jest również to, że silnik jest już znany przez każdego mechanika. Wieczna jednostka :)

14.07.2019Skoda OctaviaPolecam!

Posiadam wersje AUM czyli 180KM po kastracji na 150KM. Obecny przebieg 325tys km. Samochód jeździ na LPG od ponad 120tys km. Spalanie oleju 1l na 100tys km więc prawie nic.. Wymienione 2 cewki. Łańcuszek jak na razie oryginalny. Silnik rozpędza Octavię w 8.5s do 100 i max jeździ 220km/h. Spalanie od 9 w trasie do 11 na autostradzie - do 150. Powyżej spalanie oczywiście rosnie. Ostatni trwały i mocny silnik grupy VW. Polecam

25.05.2019audi a4 b7Polecam!

Cudowna jednostka w audi a4 b7 w serii ma 150KM ale można bez problemu dołożyć jeszcze drugie tyle poprzez np. większe turbo+chip tuning i nic się nie stanie bardzo wytrzymały silnik i podatny na modyfikacje pali 9 czasami 10l/100km 170000km bez żadnej awarii

Zalecane przez serwis

?Typ olejuCastrol 5W30
LIlość oleju3.5-4.6 L
Wymiana oleju15.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządu120.000

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.6 8V MPI10214812.67.8
2.0 20V1301959.98.0
3.2 V6 FSI2553306.89.3

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów 1):
(8.8)
Trwałość silnika
10.0/10
Niezawodność auta
10.0/10
Spalanie benzyny
8.0/10
Koszty utrzymania
7.0/10
Głosy według opinii użytkowników:10

Spalanie według użytkowników

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

11.5l8.5l6.7l

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 42

Opinie użytkowników

Jarek23.09.2016

Polecam!

2004r sedan 360tys
Średnia ocena:
(8.8)
Trwałość silnika
10.0/10
Niezawodność auta
10.0/10
Spalanie benzyny
8.0/10
Koszty utrzymania
7.0/10

Spalanie według użytkownika

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

11.5l8.5l6.7l

Opinia:uważam że to jeden z najlepszych silników benzynowych na rynku,dobra sprawdzona i bezawaryjna jednostka,dodatkowo bardzo dynamiczna i w miare oszczędna. Jak na swój wiek bo już 12 lat auto sprawuje się świetnie przebieg 360tys to mówi samo za siebie.Komfort podróży bardzo dobry,wyposażenie w miarę,nie ma co narzekać .
Zalety:bardzo mała awaryjność powiedziałbym że zerowa,bardzo dobra dynamika,przyspieszenie,komfort,zawieszenie trwałe jak na nasze warunki.
Wady:drobnostki nie warto pisać w każdym aucie po wyżej 10 lat coś sie psuje

Komentarze użytkowników

0 #1 RGN 01.06.2019
Silnik legenda

Najbardziej awaryjna część

Silnik
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
Rozrząd
zagłosuj
Katalizator
zagłosuj
Elektronika
zagłosuj
Inne
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 9

Najnowsze komentarze

RGN
01.06.2019
0
Silnik legenda