alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Audi A4 B7 2.0 20V MPI 130KM (ALT)

Audi A4 B7 2.0 20V MPI 130KM (ALT)

Wyświetleń: 8240

Dane techniczne

Audi A4 B7 2.0 20V MPI 130KM (ALT)
Pojemność [cm3]1984
Moc [KM]130
Moment obrotowy [Nm]195
Rodzaj wtryskuwielopunktowy
Skrzynia biegów5-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h]212
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h)9.9

Lata produkcji: 2004-2008

Nadwozie:

  • sedan
  • kombi

Segment:

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

11.4l8.0l6.9l

07.11.2019Audi A4 Polecam!

Polecam silnik 2.0 130 KM przede wszystkim za małą awaryjność (w moim przypadku brak awaryjności). Auto kupione przy przebiegu 155 000 km, obecnie 232 000 i bez żadnych problemów. Jedyną rzeczą, którą wymieniłem to rozrząd, ale tylko dlatego, że po prostu przyszedł na niego czas. Pije trochę oleju, ale z tego co wiem, ten typ tak ma. Chwilę po zakupie założona instalacja gazowa, która bardzo dobrze współpracuje z tym silnikiem. Spalanie z gazem 8L w trasie, mieszany 10L, w mieście (Warszawa) ok. 12-13L. Na benzynie nie wiem, nie miałem okazji pojeździć :)

07.11.2019Audi A4 Polecam!

Polecam silnik 2.0 130 KM przede wszystkim za małą awaryjność (w moim przypadku brak awaryjności). Auto kupione przy przebiegu 155 000 km, obecnie 232 000 i bez żadnych problemów. Jedyną rzeczą, którą wymieniłem to rozrząd, ale tylko dlatego, że po prostu przyszedł na niego czas. Pije trochę oleju, ale z tego co wiem, ten typ tak ma. Chwilę po zakupie założona instalacja gazowa, która bardzo dobrze współpracuje z tym silnikiem. Spalanie z gazem 8L w trasie, mieszany 10L, w mieście (Warszawa) ok. 12-13L. Na benzynie nie wiem, nie miałem okazji pojeździć :)

11.03.2019Audi A4 B6Polecam!

Mam ten silnik od 2 lat w audi a4, kupione z przebiegiem 187 tys. raczej potwierdzony. Jak narazie z usterek: puściła uszczelka pod deklem, rozsypała się rurka od miarki oleju, termostat. Wszystko razem 250 zł za części. Silnik zagazowany przeze mnie w momencie zakupu auta. Spożycie na trasie ok 8l LPG, miasto 10,4l LPG bardzo szybko się rozgrzewa i przechodzi na gaz. Niczym do 2 litrów pojemności taniej nie jeździłem. Podpija olej w niewielkich ilościach ok 1,5 l na 10 tys km. Szybciej pije jak się go wysoko kręci.

Zalecane przez serwis

?Typ olejuCastrol 5W30
LIlość oleju4.2
Wymiana oleju30.000 km lub 2 lata
Wymiana rozrządu180.000

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.8 20V T1632258.68.2
2.0 TFSI2002808.37.2
2.0 TFSI2002807.37.7

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów 1):
(9.0)
Trwałość silnika
9.0/10
Niezawodność auta
10.0/10
Spalanie benzyny
8.0/10
Koszty utrzymania
9.0/10
Głosy według opinii użytkowników:10

Spalanie według użytkowników

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

11.0l9.2l8.0l

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 7

Opinie użytkowników

Bartosz14.06.2017

Polecam!

Audi a4 b7 2005r. 240 tys. km
Średnia ocena:
(9.0)
Trwałość silnika
9.0/10
Niezawodność auta
10.0/10
Spalanie benzyny
8.0/10
Koszty utrzymania
9.0/10

Spalanie według użytkownika

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

11.0l9.2l8.0l

Opinia:OK. Polecam 100%, bez awaryjny silnik.
Zalety:Fajne auto, bez problemowe.
Wady:troszkę ciasne z tyłu.

Najbardziej awaryjna część

Silnik
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
Rozrząd
zagłosuj
Katalizator
zagłosuj
Elektronika
zagłosuj
Inne
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 5