alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Audi A4 B5 FL 2.8 V6 30V 193KM (ALG/AMX)

Audi A4 B5 FL 2.8 V6 30V 193KM (ALG/AMX)

Wyświetleń: 158

Dane techniczne

Audi A4 B5 FL 2.8 V6 30V 193KM (ALG/AMX)
Pojemność [cm3]2771
Moc [KM]193
Moment obrotowy [Nm]
Rodzaj wtrysku
Skrzynia biegów
Prędkość maksymalna [km/h]
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h)

Lata produkcji: 1999-2001

Nadwozie:

  • sedan
  • kombi

Segment: D (klasa średnia)

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

NaNlNaNlNaNl

07.05.2019passat b5 flPolecam!

kupiłem passata b5 4 motion z tym silnikiem przy przebiegu 250 tyś kilometrów , zrobiłem 100tyś i wymieniałem uszczelki pokryw zaworów i chyba nic więcej prócz obsługi wiadomo , fotel się wysiedział auto znudziło a motor działa polecam gazu spala średnio 15 litrów palił by mniej ale 5 biegowa skrzynia a ja 80% drogi robie po ekspresówce ,przy prędkościach do 90 km potrafi zejść poniżej 10 litrów

14.02.2019A4 B5Polecam!

Trzydziestozaworowy 2.8 (lub 2.4) V6 to kawał świetnej roboty jak na konstrukcję sprzed ponad 25 lat. To ostatnia solidna V-ka z rozrządem napędzanym jednym paskiem umieszczonym przed silnikiem, a nie gównianymi łańcuchami w liczbie pięciu sztuk razem z równie gównianymi napinaczami upchanymi od strony skrzyni biegów, jak ma to miejsce w nowszych 2.4. Przeciętne spalanie 9 na trasie i 13 w mieście przy mocy prawie 200KM to jest niezły wynik. Produkcja zakończyła się około 2001 roku. Dzisiaj te silniki są już mocno wyekslopatowane. Podobnie jak diesla, nie kupowało się i nadal nie kupuje dużej benzyny, żeby jezdzić koło domu. Dlatego stare ałdi czy paździeż z motorem 2.8 30V i przebiegiem rzędu 245tyś km wzbudza dziś na twarzy uśmiech politowania. O ile wymiany eksploatacyjne poza granicami naszego kraju mogły przebiegać terminowo, to czas zostawia swój ślad na uszczelnieniach góry silnika, szczególne nastawników faz rozrządu. Warto naprawić to przy okazji wymiany napedu rozrządu. Pomimo tych wycieków jest to mało awaryjna jednostka w porównaniu z nowszymi konstrukcjami. Warto sprawdzić: gumowe węże podciśnienia, które po tylu latach popękały, oraz odmę - szczelność i drożność. Poza tym awarie osprzętu typu cewka, czujniki temperatury, zawory odpowietrzające, itd. są podobne jak w pozostałych autach grupy VW z tamtych lat.

23.04.2018MeganPolecam!

Rewelacyjny silnik zresztą auto też,jestem bardzo zadowolony pomijam tu taj kwestie serwus bo nie są tanie ale za to frajda z jazdy niesamowita. Zawsze marzyłem o takim silniku bez żadnych LPG czy jazdy na kropelce.Ten silnik jest stworzony do dynamicznej jazdy i lekkie naciśnięcie gazu odrazu przekłada się na natychmiastowe przyspieszenie.Co do awaryjności ja nie zanotowałem jakiś tragicznych usterek jedynie wymiane zużytych części,ale zaznaczam że nie są tanie.Poprzedni właściciel włożył w niego trochę kasy więc jak kupowałem byłem świadomy że dużo jest zrobione, w innym razie mogło by pochłonąć setki albo tysiące.Reasumując silnik dla koneserów lubiących pomruk ostrą jazdę .

Zalecane przez serwis

?Typ oleju
LIlość oleju
Wymiana oleju
Wymiana rozrządu

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.6 8V10114011.97.5
1.8 20V T150
2.4 V6 30V165

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów 0):
(0)
Trwałość silnika
0.0/10
Niezawodność auta
0.0/10
Spalanie benzyny
0.0/10
Koszty utrzymania
0.0/10
Głosy według opinii użytkowników:00

Spalanie według użytkowników

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

Brak danych (dodaj swój raport)

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Dodaj opinię