alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Renault Talisman 1.6 TCe (200KM)

Renault Talisman 1.6 TCe (200KM)

Wyświetleń: 622

Dane techniczne

Renault Talisman 1.6 TCe (200KM)
Pojemność [cm3]1618
Moc [KM]200
Moment obrotowy [Nm]260
Rodzaj wtryskubezpośredni
Skrzynia biegów7-biegowy automat
Prędkość maksymalna [km/h]237
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h)7.6

Lata produkcji: od 2015Turbosprężarka

Nadwozie:

  • sedan
  • kombi

Segment: D (klasa średnia)

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

7.6l5.7l4.6l

Zalecane przez serwis

?Typ olejuELF 5W30
LIlość oleju4.3 L
Wymiana olejuco 30.000 km lub 2 lata
Wymiana rozrządułańcuch

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.6 TCe1502209.65.6

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów 0):
(0)
Trwałość silnika
0.0/10
Niezawodność auta
0.0/10
Spalanie benzyny
0.0/10
Koszty utrzymania
0.0/10
Głosy według opinii użytkowników:00

Spalanie według użytkowników

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

Brak danych (dodaj swój raport)

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 1
Dodaj opinię

09.03.2018PiotrPolecam!

Potwierdzam zalety tego silnika. Bardzo dobrze się zbiera. Nie bierze oleju. Jeżdżę głównie po trasie (nie autostrada) i komputer pokazuje mi średnie spalanie 5,7 l/100 km. Lejąc paliwo pod korek i przeliczając spalanie rzeczywisty wynik wynosi 6 l/100 km. Na autostradzie w Niemczech przy 160/170 km/godz. wyszło mi 8,5 l/100 km. Co do kosztów serwisowania to mam 5 letnią gwarancję wraz z materiałami eksploatacyjnymi.

30.11.2017DarekPolecam!

Silnik bardzo ekonomiczny jak na benzynę, średnie spalanie w granicach 7 l.Jest dynamiczny ładnie się zbiera,elastyczność na dobrym poziomie, moc wystarczająca auto się nie męczy.Dziś bym miał naprawdę dylemat które auto wybierać Diesla czy Benzynę.Zakup benzyny był spowodowany ceną ale nie żałuję,jest bardzo dobrze.

Najbardziej awaryjna część

Silnik
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
Rozrząd
zagłosuj
Katalizator
zagłosuj
Elektronika
zagłosuj
Inne
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 1