alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Mazda 6 GG 2.0 16V MZR (147KM)

Mazda 6 GG 2.0 16V MZR (147KM)

Wyświetleń: 1060

Dane techniczne

Mazda 6 GG 2.0 16V MZR (147KM)
Pojemność [cm3]1999
Moc [KM]147
Moment obrotowy [Nm]184
Rodzaj wtryskuwielopunktowy
Skrzynia biegów6-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h]206
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h)9.9

Lata produkcji: 2002-2007

Nadwozie:

  • liftback
  • sedan
  • kombi

Segment:

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

11.0l8.0l6.3l

Zalecane przez serwis

?Typ oleju5W30
LIlość oleju4.3 L
Wymiana oleju20.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządułańcuch

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
2.3 MZR16620799.0
1.8 MZR12016510.78.1
2.0 MZR1411819.78.5

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów 1):
(8.5)
Trwałość silnika
9.0/10
Niezawodność auta
10.0/10
Spalanie benzyny
6.0/10
Koszty utrzymania
9.0/10
Głosy według opinii użytkowników:10

Spalanie według użytkowników

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

11.0l9.3l7.6l

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 1

Opinie użytkowników

Tomek06.02.2019

Polecam!

Mazda 6 hatchback fl 2007 2.0 147 kM
Średnia ocena:
(8.5)
Trwałość silnika
9.0/10
Niezawodność auta
10.0/10
Spalanie benzyny
6.0/10
Koszty utrzymania
9.0/10

Spalanie według użytkownika

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

11.0l9.3l7.6l

Opinia:Polecam najlepszy silnik do Mazdy na łańcuchu, moja od wymiany do wymiany bierze może ze 200 ml oleju.
Zalety:dynamiczny, przyjemny pomruk z dwóch wydechów, wygodny dosyć pojemny, super linia nadwozia
Wady:spalanie, korozja

16.07.2018KyniuszOdradzam!

Nie wiem kto tworzy te opisy do silników ale trochę się nie przykłada :( Silnik nie jest konstrukcji Japońskiej tylko Fordowskiej (połowa części ma oznaczenie FoMoCo) z oprzyrządowaniem Japońskim. Silniki te często biorą olej zarówno w Mazdach jak i Fordach i to już po przebiegu 100kkm, Silniki te słabo nadają się do gazu (ale w sumie który silnik o nowszej konstrukcji dziś dobrze się nadaje). Luzy zaworowe reguluje się ręcznie przy pomocy szklanek więc trzeba na to uważać (nie ma tutaj hydraulicznej regulacji luzu zaworowego co według mnie jest podstawą w silniku który można "zagazować"). Koszt dość duży i auto unieruchomione na kilka dni. Jedni na gazie przejeżdżają 150kkm bez regulacji inni 100kkm a inni po 50kkm muszą zrobić generalny remont silnika wiążący się z wymianą głowicy (różnie to bywa). Silnik w mieście przy włączonej klimie pali jakieś 13L/100. W trasie przy 140km/h pali jakieś 10L/100km. Z drugiej strony dobrze że silnik jest bliźniaczy do fordowskiej konstrukcji bo ceny w ASO Mazdy są KOSMICZNE!! Więc silniki nie są zbyt trwałe, nie nadają się do zagazowania i dużo palą przy ostrzejszej jeździe.

18.03.2017WaldiPolecam!

Bardzo dobry silnik mam go Mazdzie 6 147KM z roku 2005,jest przede wszystkim bezawaryjny co dzisiaj jest praktycznie tylko mitem.Auto super się zbiera i przy tym spala nie wiele,co do serwisu co praktycznie tylko płyny i części typu hamulce,amory,akumlator i drobne pierdołki.Plusem jest łańcuch rozrządu.Silnik pracuje równo i zbiera się super,zima lato pali od kopa.

Najbardziej awaryjna część

Silnik
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
Rozrząd
zagłosuj
Katalizator
zagłosuj
Elektronika
zagłosuj
Inne
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 1