Chrysler

Chrysler 300C II 3.6 V6 24V VVT 286KM (ERB)

8066
Kategoria: Chrysler 300C

Dane techniczne

Chrysler 300C II 3.6 V6 24V VVT 286KM (ERB)
Pojemność [cm3] 3604
Moc [KM] 286
Moment obrotowy [Nm] 340
Rodzaj wtrysku wielopunktowy
Skrzynia biegów automatyczna
Prędkość maksymalna [km/h] 240
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 7

Lata produkcji: 2011-2022

Nadwozie: sedan

Segment: F (luksusowe)

Spalanie

Miasto 14.3L

Średnie 9.7L

Trasa 7.1L

Zalecane przez serwis

Typ oleju 5W30
Ilość oleju 5.6-6.0
Wymiana oleju 13.000 km lub 6 miesięcy
Wymiana rozrządu Łańcuch

Informacje o silniku

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
5.7 V8 369KM 0.0 0 0 0.0 l/100km
6.4 V 476KM 0.0 0 0 0.0 l/100km
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 1) (9.3)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie benzyny 8.0/10
Koszty utrzymania 9.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 1 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 15.0L

Średnie 12.5L

Trasa 9.5L

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
100%
0%
Suma głosów: 4

Opinie użytkowników

15.03.2023 chrysler 300s 2018
Średnia ocena: (9.3)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie benzyny 8.0/10
Koszty utrzymania 9.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 15.0L

Średnie 12.5L

Trasa 9.5L

Opinia: Jestem właścicielem Chryslera 300s z 2018r z silnikiem 3.6 V6 z przebiegiem 82000 km ,którego kupiłem na licytacji w USA za pośrednictwem firmy z Warszawy(BRYKIzAMERYKI). Samochód po roku eksploatacji oceniam na super zakup..na pewno bym powtórzył.Fajna limuzyna za nie duże pieniądze, części
Zalety: Bryła samochodu mówi sama za siebie..Komfort jazdy....silnik pięknie mruczy..części można kupić...
Wady: Wady?tak jak doczytałem, lubią być wycieki płynu chłodniczego przy obudowie termostatu...ja tego doświadczyłem ale wymieniłem uszczelkę obudowy termostatu i jest oki..
Polecam

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
100%
0%
Suma głosów: 4