alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Subaru Forester IV 2.0 XT 240KM

Subaru Forester IV 2.0 XT 240KM

Wyświetleń: 1015

Dane techniczne

Subaru Forester IV 2.0 XT 240KM
Pojemność [cm3]1998
Moc [KM]240
Moment obrotowy [Nm]350
Rodzaj wtryskubezpośredni
Skrzynia biegów
Prędkość maksymalna [km/h]221
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h)7.5

Lata produkcji: 2012-2015Turbosprężarka

Nadwozie:

  • suv

Segment:

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

11.2l8.5l7.0l

Zalecane przez serwis

?Typ oleju
LIlość oleju
Wymiana oleju
Wymiana rozrządu

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
2.0i15019810.68.0
2.5i1722359.98.2

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów 1):
(6.8)
Trwałość silnika
10.0/10
Niezawodność auta
9.0/10
Spalanie benzyny
3.0/10
Koszty utrzymania
5.0/10
Głosy według opinii użytkowników:10

Spalanie według użytkowników

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

15.2l12.6l10.1l

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 1

Opinie użytkowników

Michał13.03.2018

Polecam!

Forester XT Platinum, 2014, ok. 120 tys. km
Średnia ocena:
(6.8)
Trwałość silnika
10.0/10
Niezawodność auta
9.0/10
Spalanie benzyny
3.0/10
Koszty utrzymania
5.0/10

Spalanie według użytkownika

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

15.2l12.6l10.1l

Opinia:Perfekcyjnie zestrojony układ jezdny ze stałym napędem czterech kół(Symmetrical AWD) i potężnym benzynowym silnikiem Boxer 2.0 DIT o wzorowej kulturze pracy czyni z tego samochodu arcydzieło o zaskakującej uniwersalności. 240 KM i 350 NM to parametry niedoścignione w klasie mini-SUVów. Dopiero kosztujące około 100 tysięcy więcej, bogato doposażone BMW/Mercedesy/Audi posiadają silniki o porównywalnej mocy bez rezygnacji z wyposażenia, które oferuje najbogatsza wersja Subaru(automatyczny bagażnik, system bezkluczykowy, panoramiczne okno dachowe, przyciemniane szyby, ksenony, skóra, podgrzewane fotele, Harman Kardon). Przyśpieszenie potrafi wcisnąć w fotel(zwłaszcza w trybie S#), a skrzynia bezstopniowa zapewnia elastyczność w każdej sytuacji. Forester deklasuje konkurencję z marek popularnych nie tylko na szosie, ale także w terenie, gdzie stały napęd biję na głowę samochody przednionapędowe z dołączanym tyłem(lub na odwrót). Co więcej - moje poprzednie auta(same diesle) psuły się poważnie już na gwarancji, a Subaru jest kompletnie niezawodne od czasu, gdy w 2014 roku wyjechałem nim z salonu. Spalanie jest pewnego rodzaju mankamentem, natomiast paliwo na pewno nie jest spalane na darmo - daje nam niezapomniane wrażenia z jazdy. Oczywiście - Foresterem XT można jeździć także po "emerycku", ale nie jest on samochodem do tego stworzonym. Raz udało mi się osiągnąć 7.1l/100km, lecz było to okupione prędkościami rzędu 70-80km/h w trasie i zabawą w eco-driving.
Zalety:Prowadzenie, przyśpieszenie, właściwości terenowe, wyposażenie wersji XT, przestronność
Wady:Spalanie, wyciszenie na autostradzie

Najbardziej awaryjna część

Silnik
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
Rozrząd
zagłosuj
Katalizator
zagłosuj
Elektronika
zagłosuj
Inne
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 1