alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Seat Leon I 1.8 20V 125KM

Seat Leon I 1.8 20V 125KM

Wyświetleń: 856

Dane techniczne

Seat Leon I 1.8 20V 125KM
Pojemność [cm3]1781
Moc [KM]125
Moment obrotowy [Nm]169
Rodzaj wtryskuwielopunktowy
Skrzynia biegów5-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h]200
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h)10.3

Lata produkcji: 1999-2005

Nadwozie:

  • hatchback

Segment:

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

11.8l8.4l6.4l

10.09.2017WiesiekPolecam!

Silnik oceniam na 4+ była by piątka ale drobne awarie i spalanie to jego minusik,po za tym jest nie do zdarcia.Wół roboczy do pracy,na zakupy na wakacje do jedzie wszędzie,każdy mechanik go naprawi a części jest pod dostatkiem.Dzisiaj takich silników już nie ma prosty i tani w utrzymaniu.Praca nie jest na najwyższym poziomie ale niema co narzekać zbiera się przyzwoicie,mocy nie brakuje jak wyprzedzamy niema obaw że sie nie zmieścimy.Spalanie to już inna bajka w zimie nawet 12-13 l w mieście a średnio 9-10L trasa 6-7 l.Awarie jakie trapią silnik to drobiazgi,sonda lambda,cewki,elektryka itd ale koszty naprawy są znikome. Dobry silnik który jest nie do zdarcia.

Zalecane przez serwis

?Typ olejuCastrol 5W40
LIlość oleju4.5 L
Wymiana oleju15.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządupasek po 120.000km / łańcuch

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.4 16V7512714.66.6
1.610014511.37.6
1.6 16V10514810.97.0

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów 0):
(0)
Trwałość silnika
0.0/10
Niezawodność auta
0.0/10
Spalanie benzyny
0.0/10
Koszty utrzymania
0.0/10
Głosy według opinii użytkowników:00

Spalanie według użytkowników

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

Brak danych (dodaj swój raport)

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Dodaj opinię

Najbardziej awaryjna część

Silnik
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
Rozrząd
zagłosuj
Katalizator
zagłosuj
Elektronika
zagłosuj
Inne
zagłosuj
Brak
zagłosuj