alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Seat Leon II FL 1.6 MPI 102KM

Seat Leon II FL 1.6 MPI 102KM

Wyświetleń: 621

Dane techniczne

MotoBenzyna
Pojemność [cm3]1595
Moc [KM]102
Moment obrotowy [Nm]148
Rodzaj wtryskuwielopunktowy
Skrzynia biegów5-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h]183
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h)11.7

Lata produkcji: 2009-2012

Nadwozie:

  • hatchback

Segment:

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

9.9l7.2l5.6l

Zalecane przez serwis

?Typ olejuCastrol 5W30
LIlość oleju4.5 L
Wymiana oleju15.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządupasek po 90.000 km

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.8 TSI1602497.96.8
1.2 TSI10517510.95.7
1.4 TSI1251999.86.2

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów 1):
(9.5)
Trwałość silnika
10.0/10
Niezawodność auta
10.0/10
Spalanie benzyny
8.0/10
Koszty utrzymania
10.0/10
Głosy według opinii użytkowników:10

Spalanie według użytkowników

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

11.0l9.5l8.5l

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 1

Opinie użytkowników

Mariusz04.12.2018

Polecam!

Leon 2 2006r 130tys
Średnia ocena:
(9.5)
Trwałość silnika
10.0/10
Niezawodność auta
10.0/10
Spalanie benzyny
8.0/10
Koszty utrzymania
10.0/10

Spalanie według użytkownika

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

11.0l9.5l8.5l

Opinia:Auto bardzo ciekawe stylistycznie, swietne prowadzenie, na tle konkurencji wypada rewelacyjnie
Zalety:Silnik, zawieszenie, trwalosc
Wady:Jakosc plastików

04.12.2018MateuszPolecam!

Silnik ultra trwaly ale duzo pali jak na swoje osiagi, 190tys od nowosci bez awarii, polecam

04.12.2018RoberttPolecam!

Bardyo trwaz i prostz w budowie silnik, 400tzs bey powaynej awarii

04.12.2018TomekPolecam!

Silnik bajecznie prosty i tani w utrzymaniu, ma w zasadzie tylko dwie wady czyli dynamike i spalanie paliwa, ale chyba lepiej placic troszke wiecej za paliwo niz za naprawy. Drobne usterki ktore moga sie pojawic to usterka termostatu i falujace obroty, w pierwszym przypadku wymieniamy termostat a w drugim czyscimy i adaptujemy przepustnice Silnik jest tez ultr trwały, 590tś km i silnik nie miał remontu, wciąż jeździ na oleju syntetycznym

Najbardziej awaryjna część

Silnik
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
Rozrząd
zagłosuj
Katalizator
zagłosuj
Elektronika
zagłosuj
Inne
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 1