alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Volvo XC70 II FL 3.0 T6 24V (304KM)

Volvo XC70 II FL 3.0 T6 24V (304KM)

Wyświetleń: 625

Dane techniczne

Volvo XC70 II FL 3.0 T6 24V (304KM)
Pojemność [cm3]2953
Moc [KM]304
Moment obrotowy [Nm]441
Rodzaj wtryskubezpośredni
Skrzynia biegówautomatyczna
Prędkość maksymalna [km/h]249
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h)7.4

Lata produkcji: 2011-2016

Nadwozie:

  • suv

Segment:

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

15.1l10.6l8.1l

Zalecane przez serwis

?Typ oleju0W30
LIlość oleju6.8
Wymiana oleju30.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządułańcuch

Inne silniki w tym modelu

Brak innych silników
w tym modelu

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów 1):
(9.5)
Trwałość silnika
10.0/10
Niezawodność auta
10.0/10
Spalanie benzyny
8.0/10
Koszty utrzymania
10.0/10
Głosy według opinii użytkowników:10

Spalanie według użytkowników

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

15.0l12.0l9.5l

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 1

Opinie użytkowników

Konrad02.12.2018

Polecam!

304KM. 2015, 132.000
Średnia ocena:
(9.5)
Trwałość silnika
10.0/10
Niezawodność auta
10.0/10
Spalanie benzyny
8.0/10
Koszty utrzymania
10.0/10

Spalanie według użytkownika

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

15.0l12.0l9.5l

Opinia:Genialny silnik z automatyczną skrzynią biegów. Uwielbiam jazdę tym Volvo, nigdy mnie nie zawiodł. Super wyposażenie oraz design. Radzi sobie na każdej nawierzchni.
Zalety:Silnik, zawieszenie
Wady:Spalanie

24.02.2018GrzegorzPolecam!

Jeżeli chodzi o samą jednostkę jest bezawaryjna i bezobsługowa, jedynie wymiany olejów i filtrów,Co do mocy dynamiki i elastyczności jest na najwyższym poziomie.Szukałem właśnie tego modelu XC60 ale z silnikiem benzynowym bo z dieslem sa problemy.Tych nie odnotowałem i nawet jakby coś się zpsuło to koszty dwa razy mniejsze niż w dieslu.Jedyny problem to spalanie bo zawsze jest ponad 10l ,no ale coś za coś.Silnik cichy elastyczny o bardzo dobrej dynamice.

Najbardziej awaryjna część

Silnik
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
Rozrząd
zagłosuj
Katalizator
zagłosuj
Elektronika
zagłosuj
Inne
zagłosuj
Brak
zagłosuj