BMW

BMW Seria 5 F10 550i 408KM (N63B44)

7556

Dane techniczne

BMW Seria 5 F10 550i 408KM (N63B44)
Pojemność [cm3] 4395
Moc [KM] 407
Moment obrotowy [Nm] 600
Rodzaj wtrysku bezpośredni
Skrzynia biegów automatyczna
Prędkość maksymalna [km/h] 250
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 5.0

Lata produkcji: 2010-2013 Turbosprężarka

Nadwozie: sedan kombi

Segment: E (klasa wyższa)

Spalanie

Miasto 15.4L

Średnie 10.4L

Trasa 7.5L

Zalecane przez serwis

Typ oleju 5W30
Ilość oleju 8.5
Wymiana oleju
Wymiana rozrządu Łańcuch

Informacje o silniku

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
523i 204KM 10.0 1 0 12.0 l/100km
528i 258KM 9.0 1 0 9.0 l/100km
530i 272KM 7.0 0 1 10.0 l/100km
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 2) (6.4)
Trwałość silnika 4.5/10
Niezawodność auta 4.5/10
Spalanie benzyny 6.5/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 1 1

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 15.0L

Średnie 13.0L

Trasa 9.0L

Najbardziej awaryjna część

33%
0%
0%
0%
0%
0%
67%
0%
0%
Suma głosów: 3

Opinie użytkowników

26.06.2022 bmw f10 2012
Średnia ocena: (8.5)
Trwałość silnika 8.0/10
Niezawodność auta 8.0/10
Spalanie benzyny 8.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 15.0L

Średnie 13.0L

Trasa 9.0L

Opinia: polecam
Zalety: dobry silnik dobrze wyciszony wygrywa z wiekszościa aut w tym segmecie
Wady: koszty utrzymania szybko zuzywajace sie opony tył szczególnie
Polecam
17.03.2020 Alfa Romeo 2.0 JTD 2011 140 tys
Średnia ocena: (4.3)
Trwałość silnika 1.0/10
Niezawodność auta 1.0/10
Spalanie benzyny 5.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 15.0L

Średnie 13.0L

Trasa 9.0L

Opinia: Silnik dramat, podobnie jak N57 . Z biedą dożywają 100 tys km . Jak ktoś reizje zrobi to wtryski, rozrządi panewki + robocizna + walizeczka kasy
Zalety: osiągi
Wady: dramatyczne silniki
Odradzam

Najbardziej awaryjna część

33%
0%
0%
0%
0%
0%
67%
0%
0%
Suma głosów: 3