alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Volkswagen Polo V FL 1.8 16V TSI (192KM)

Volkswagen Polo V FL 1.8 16V TSI (192KM)

Wyświetleń: 1079

Dane techniczne

Volkswagen Polo V FL 1.8 16V TSI (192KM)
Pojemność [cm3]1798
Moc [KM]192
Moment obrotowy [Nm]320
Rodzaj wtryskubezpośredni
Skrzynia biegów6-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h]236
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h)6.7

Lata produkcji: od 2014

Nadwozie:

  • hatchback

Segment:

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

7.6l6.0l5.1l

13.04.2019Passat B8 manualPolecam!

Silniki CJSA/CJSC to już kolejna generacja i nie ma co porównywać z CDAA z Passata B7, który w roczniku 2013 już był poprawiony

13.12.2018JakubPolecam!

Silnik 1.8 TSI 180KM kod CJSA, to już inna para kaloszy niż pierwsze jednostki 1.8. Auto ma prawie 40tys, olej wymieniam co 10 tys i tu niespodzianka, zużycia oleju między wymianami NIE MA. Super oszczędny ten silnik nie jest ale tragedii też nie ma. Dynamika za to na bardzo przyzwoitym poziomie, choć momentu trochę mało

11.09.2018MateuszPolecam!

Super silnik w połączeniu z DSG, super wystarczająca dynamika, serwis co 15 tyś i nic się nie dzieje! Zero dolewek oleju !

Zalecane przez serwis

?Typ olejuCastrol 5W30
LIlość oleju4.7 L
Wymiana oleju30.000 km lub 2 lata
Wymiana rozrządułańcuch

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.0 MPI609515.55.0
1.0 TSI1102009.34.3
1.2 TSI1101759.34.8

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów 0):
(0)
Trwałość silnika
0.0/10
Niezawodność auta
0.0/10
Spalanie benzyny
0.0/10
Koszty utrzymania
0.0/10
Głosy według opinii użytkowników:00

Spalanie według użytkowników

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

Brak danych (dodaj swój raport)

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Dodaj opinię

Najbardziej awaryjna część

Silnik
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
Rozrząd
zagłosuj
Katalizator
zagłosuj
Elektronika
zagłosuj
Inne
zagłosuj
Brak
zagłosuj