alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Volkswagen Polo V FL 1.0 12V TSI (110KM)

Volkswagen Polo V FL 1.0 12V TSI (110KM)

Wyświetleń: 852

Dane techniczne

Volkswagen Polo V FL 1.0 12V TSI (110KM)
Pojemność [cm3]999
Moc [KM]110
Moment obrotowy [Nm]200
Rodzaj wtryskubezpośredni
Skrzynia biegów6-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h]196
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h)9.3

Lata produkcji: od 2014

Nadwozie:

  • hatchback

Segment:

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

5.2l4.3l3.8l

11.03.2019Seat Toledo IVPolecam!

Na chwilę obecną jestem zadowolony. Przejechane około 3000 km wiec trudno mówić o trwałości. O tym więc za przynajmniej rok ;). Dynamika ok, silnik cichy (choć to zależy od wyciszenia i wersji samochodu, którą się jeździ). Pali 5-6 litrów benzyny na 100 km i idzie zejść niżej lecz to przy dobrych warunkach i odpowiednim stylu jazdy. Na razie z samochodu (Seata Toledo Style) i silnika jestem zadowolony ale wszystko wyjdzie w praniu.

15.02.2019Seat Toledo Odradzam!

Opisuję tylko w kontekście silnika. Szczerze mówiąc to on rozczarowuje. Nawet w porównaniu do 1.2tsi. Niska kultura pracy (wibracje trzycylindrowca, koszmarny odgłos pracy), osiągi co najwyżej przeciętne, słaba elastyczność oraz bardzo ale to bardzo słaby dół (uwaga na pojazdach, szczególnie w terenach górzystych)!!! Silnik stara się jak może ale lubi utrzymywanie przynajmniej powyżej 2tys obrotów. Czuć niską pojemność. Zużycie paliwa bez rewelacji - autostrada ok. 7,5l do 140km/h trasa ok. 6,5 teren podgórski (zgodnie z przepisamil. Z górki to nawet i 5l/100.

23.12.2018WojtekPolecam!

Silnik gdy trzeba jest bardzo dynamiczny (w samochodzie klasy B, 6 biegowy manual), a gdy nie trzeba, to oszczędny. Co ważne, w takiej konfiguracji moc jest na tyle duża, że pozwala na sprawną jazdę bez mocnego ciśnięcia gazu - aczkolwiek w przypadku ostrych przyspieszeń koniecznie trzeba dbać, by silnik miał powyżej 1800 obrotów. Na 6 biegu przy 100 km/h silnik ma około 2000 obrotów, co oczywiście też się przekłada na niskie spalanie. Przy jeździe 60% ekspresówka do 100-120 km/h, 15% drogi podmiejskie i 25% miasto długookresowe spalanie oscyluje na poziomie 5l - choć przez pierwsze 1,5 tys km było nieco wyższe (5,7) i spadało wraz z docieraniem silnika. Poziom oleju przez pierwsze 15 tys km nie uległ zmianie. W najbliższych dniach mam w planie jego wymianę - interwały 30 tys. mimo wszystko mnie nie przekonują. O trwałości oczywiście nic nie można póki co powiedzieć, bo wszystko jest ok, ale 15000 to oczywiście żaden przebieg.

Zalecane przez serwis

?Typ oleju
LIlość oleju
Wymiana oleju
Wymiana rozrządu

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.0 MPI759514.35.1
1.0 TSI9516010.54.1
1.2 8V TSI9016010.84.7

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów 0):
(0)
Trwałość silnika
0.0/10
Niezawodność auta
0.0/10
Spalanie benzyny
0.0/10
Koszty utrzymania
0.0/10
Głosy według opinii użytkowników:00

Spalanie według użytkowników

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

Brak danych (dodaj swój raport)

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Dodaj opinię

Najbardziej awaryjna część

Silnik
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
Rozrząd
zagłosuj
Katalizator
zagłosuj
Elektronika
zagłosuj
Inne
zagłosuj
Brak
zagłosuj