alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Peugeot 306 2.0 i 8V (121KM)

Peugeot 306 2.0 i 8V (121KM)

Wyświetleń: 1908

Dane techniczne

Peugeot 306 2.0 i 8V (121KM)
Pojemność [cm3]1998
Moc [KM]121
Moment obrotowy [Nm]176
Rodzaj wtryskuwielopunktowy
Skrzynia biegów5-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h]197
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h)10.4

Lata produkcji: 1993-1997

Nadwozie:

  • hatchback

Segment:

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

11.0l8.2l7.5l

23.03.2018JanuszPolecam!

Silnik to klasyczny wół roboczy bardzo trwały i mało awaryjny,jak już coś się zepsuje to drobiazg i koszty są nie wielkie.Spalanie dosyć wysokie bo ponad 10 l ale to jego wada stare jednostki są bezawaryjne ale nie oszczędne.Gazu nie montuję bo auto użytkuję w warzywniaku do transportu warzyw więc najniższe możliwe wysilenie.Zrobiłem nim ponad 150tys i z większych awarii nic nie miałem,koszty utrzymania na dobrym poziomie części tanie serwis prosty.

Zalecane przez serwis

?Typ olejuTotal 5W40
LIlość oleju5.4
Wymiana oleju15.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządupo 80.000

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.8 i 8V10115312.28
1.1 i 8V608818.46.7
1.4 i 8V7511114.96.7

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów 0):
(0)
Trwałość silnika
0.0/10
Niezawodność auta
0.0/10
Spalanie benzyny
0.0/10
Koszty utrzymania
0.0/10
Głosy według opinii użytkowników:00

Spalanie według użytkowników

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

Brak danych (dodaj swój raport)

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Dodaj opinię

Najbardziej awaryjna część

Silnik
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
Rozrząd
zagłosuj
Katalizator
zagłosuj
Elektronika
zagłosuj
Inne
zagłosuj
Brak
zagłosuj