alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Citroen C4 Cactus 1.2 12V PureTech (75KM)

Citroen C4 Cactus 1.2 12V PureTech (75KM)

Wyświetleń: 1166

Dane techniczne

Citroen C4 Cactus 1.2 12V PureTech (75KM)
Pojemność [cm3]1199
Moc [KM]75
Moment obrotowy [Nm]118
Rodzaj wtryskuwielopunktowy
Skrzynia biegów5-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h]166
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h)12.9

Lata produkcji: od 2014

Nadwozie:

  • crossover

Segment:

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

5.6l4.6l4.0l

13.02.2019208Odradzam!

Samochód kupiony dla żony. Sam jeżdżę fabią 1.4 MPI z 2014. Jakie są różnice? Peugeot jak dla mnie lepiej wygląda, ma wygodniejsze fotele, przyjemniej się prowadzi, ma przyjemniejsza deskę rozdzielczą, jak na 3 cylindry fajna dynamika silnika. Minusy to skrzynia biegów - mało precyzyjna, problem w przypadku wsiadania z kolanami (kierownica jest zbyt nisko przy ustawieniu maksymalnie do góry przy moim wzroście 188cm), słaby lakier - robią się odpryski, polecam nacisnąć na dachu palcem - blacha jest cienka (w skodzie nie wciśnie się tak jak w peugeocie). Poza tym pojawiły się problemy z nierówną pracą silnika na wolnych obrotach oraz brakiem mocy przy przyspieszaniu. Wymiana świec i filtra powietrza nie pomaga, komputer nie pokazuje żadnych błędów. Podobno pojawiają się problemy z rozpuszczającym się paskiem rozrządu w oleju i awariami silnika z tym związane. Mnie na szczęście to nie spotkało, zastanawiam się jednak czy nie wymienić rozrządu ze względu na lata... Jeżeli komuś się to przyda, z samochodów które posiadamy wybrał bym bez zastanowienia fabię, choć ma gorsze wyposażenie i jest nieco mniej wygodna. Ze względu na prostą budowę silnika i tańszą eksploatację. 1.4 przy systematycznych wymianach podzespołów robi podobno 400tys. bez problemu. W przypadku peugeota jak dla mnie wydaje się być to trudne do osiągnięcia.

22.12.2018RomekPolecam!

Amputowane 1.6, do miasta idealne na trasę tylko do spokojnej jazdy. Z zalet to mimo niskiej mocy ma dobrą dynamikę bo jest sporo obrotów. Jak będziemy delikatnie obchodzić się z gazem to będzie ekonomiczny, natomiast jak go pociśniemy to nawet 7l. Kompaktowy, lekki i prosty w serwisie. Z wad to kultura pracy (typowa dla 3 cylindrów). Takiego silnika nie da się dobrze wyważyć, a jego dźwięk powyżej 4k obrotów na dłuższą metę jest uciążliwy. 130 to maksymalna sensowna prędkość przelotowa na autostradzie.

02.11.2018RobiPolecam!

Bardzo przyzwoity silnik jest dynamiczny i super się zbiera, mało pali idealny do miasta.Jak na trzy cylinderki to aż niewiarygodne że tak fajnie chodzi,spalanie na poziomie 6.5l bez szczególnego oszczędzania.Przeglądy do przeżycia ale od tego roku już po za serwisem ASO.Jak dla mnie silnik godny polecenia,cichy,dynamiczny i oszczędny.

Zalecane przez serwis

?Typ oleju5W30
LIlość oleju3.2 L
Wymiana oleju20.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządu180.000

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.2 12V8211812.94.6
1.2 12V1102059.34.7

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów 0):
(0)
Trwałość silnika
0.0/10
Niezawodność auta
0.0/10
Spalanie benzyny
0.0/10
Koszty utrzymania
0.0/10
Głosy według opinii użytkowników:00

Spalanie według użytkowników

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

Brak danych (dodaj swój raport)

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Dodaj opinię

Najbardziej awaryjna część

Silnik
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
Rozrząd
zagłosuj
Katalizator
zagłosuj
Elektronika
zagłosuj
Inne
zagłosuj
Brak
zagłosuj