alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Citroen C4 II Grand Picasso 1.6 16V THP (165KM)

Citroen C4 II Grand Picasso 1.6 16V THP (165KM)

Wyświetleń: 678

Dane techniczne

Citroen C4 II Grand Picasso 1.6 16V THP (165KM)
Pojemność [cm3]1598
Moc [KM]165
Moment obrotowy [Nm]240
Rodzaj wtryskubezpośredni
Skrzynia biegów6-biegowy automat
Prędkość maksymalna [km/h]210
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h)8.7

Lata produkcji: od 2013Turbosprężarka

Nadwozie:

  • minivan

Segment:

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

7.5l5.8l4.9l

Zalecane przez serwis

?Typ olejuTotal 5W30
LIlość oleju4.0 L
Wymiana oleju30.000 km lub 2 lata
Wymiana rozrządułańcuch

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.2 VTi13023010.85.0
1.6 VTi12016012.66.3
1.6 THP1562409.26.0

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów 0):
(0)
Trwałość silnika
0.0/10
Niezawodność auta
0.0/10
Spalanie benzyny
0.0/10
Koszty utrzymania
0.0/10
Głosy według opinii użytkowników:00

Spalanie według użytkowników

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

Brak danych (dodaj swój raport)

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Dodaj opinię

16.01.2019508sw FEELINE AutomatOdradzam!

Samo auto wykonane ponadprzeciętnie (jakość wykonania wnętrza - w mojej ocenie lepsza niż BMW serii 5 z tego samego rocznika), w posiadanej wersji wyposażenia naprawdę godne polecenia. Skrzynia automatyczna nie jest dwusprzęgłowa ale 508SW+1.6THP to nie wyścigówka :-). Niestety wszystko... cały czar i miłe zaskoczenie z komfortu i jakości umarło po przygodach serwisowych z wynalazkiem w postaci silnika 1.6THP 156KM. Zaczęło się od komunikatu "Awaria silnika, napraw samochód", a potem poleciało z górki. Finalnie po kilkunastu naprawach, aktualizacjach oprogramowania itp. ASO stwierdziło, że koszt naprawy silnika (części i robocizna) to wstępnie ok 10k, jednak nie są w stanie dokładnie określić, czy rozwiąże to problem. Zdiagnozowano i naprawiano problemy z łańcuchem rozrządu i jego osprzętu, stale gromadzący się nagar (pomimo serwisu olejowego co 10kk, a nie co 30kk jak zaleca producent) utrudnia to dalej eksploatacje. Jednorazowe czyszczenie tego szajsu wg wyceny ASO to koszt 2900pln. Silnik od początku brał olej ok 05-1l/1000km. Refleksja po spotkaniach z obsługą ASO (tak mechanicy serwisu jak i kierownictwo) była taka, że jest to świetne auto, jednak z motorem 2.0 HDI. Koniec końców wymieniłem 508SW na C5 CrossTurer, brakuje tej jakości i porządku na desce jednak serce działa bez zarzutu.

10.10.2018KubaOdradzam!

Silnik bardzo awaryjny . Kosztowne naprawy w postaći wymiany turbosprężarki czy katalizatora i wiele innych .Odradzam ten silnik chyba że lubicie wydawać pieniądze.

16.06.2018DariaPolecam!

Jestem właścicielką pięknego Peugeota 308 z silnikiem benzynowym. Super mocny silnik, ekonomiczny pali w mieście około 6-7lit. w trasie 5lit. Dobrze przyśpiesza. Polecam

Najbardziej awaryjna część

Silnik
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
Rozrząd
zagłosuj
Katalizator
zagłosuj
Elektronika
zagłosuj
Inne
zagłosuj
Brak
zagłosuj