alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Renault Megane III 2014 1.2 16V TCe (115KM)

Renault Megane III 2014 1.2 16V TCe (115KM)

Wyświetleń: 1140

Dane techniczne

Renault Megane III 2014 1.2 16V TCe (115KM)
Pojemność [cm3]1197
Moc [KM]115
Moment obrotowy [Nm]190
Rodzaj wtryskuwielopunktowy
Skrzynia biegów5-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h]185
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h)11.2

Lata produkcji: 2014-2016Turbosprężarka

Nadwozie:

  • hatchback
  • kombi

Segment:

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

6.4l5.3l4.6l

11.03.2019meganePolecam!

Polecam ten silnik, małe opłaty OC, dynamiczny, spalanie w normie, leję i jeżdżę.

07.12.2018RafałPolecam!

Przesiadłem się niedawno z Megnae 3 2009r. 1,6 16V 110KM na Megane 3 2015r. z 1,2tce 132KM i jestem pod wrażeniem tego silnika, pracuje bardzo cicho w zasadzie go prawie nie słychać, zaskakująco dobra dynamika jak na poj. 1197cm, wiadomo turbina daje power, większa moc, lepsze przyśpieszenie i spalanie mniejsze od wcześniejszego 1,6, a to miła rzecz. Jak dotąd żadnych problemów, mechanik radzi wymieniać olej co 10tys. więc tak będę robił.

20.10.2018MMMPolecam!

Kolego po de mną, przecież na stronie są dwa takie silniki. Więc najpierw dokładnie zapoznaj się ze stroną a później dodawaj komentarz.

Zalecane przez serwis

?Typ olejuElf 5W40
LIlość oleju4.0 L
Wymiana olejuco 30.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządułańcuch

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.6 16V11015110.56.9

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów 0):
(0)
Trwałość silnika
0.0/10
Niezawodność auta
0.0/10
Spalanie benzyny
0.0/10
Koszty utrzymania
0.0/10
Głosy według opinii użytkowników:00

Spalanie według użytkowników

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

Brak danych (dodaj swój raport)

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Dodaj opinię

Najbardziej awaryjna część

Silnik
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
Rozrząd
zagłosuj
Katalizator
zagłosuj
Elektronika
zagłosuj
Inne
zagłosuj
Brak
zagłosuj