alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Renault Megane III FL 1.4 16V TCe (130KM)

Renault Megane III FL 1.4 16V TCe (130KM)

Wyświetleń: 1355

Dane techniczne

Renault Megane III FL 1.4 16V TCe (130KM)
Pojemność [cm3]1397
Moc [KM]130
Moment obrotowy [Nm]190
Rodzaj wtryskuwielopunktowy
Skrzynia biegów6-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h]200
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h)10.7

Lata produkcji: 2012-2014Turbosprężarka

Nadwozie:

  • hatchback
  • kombi
  • coupe

Segment:

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

8.8l6.6l5.3l

Zalecane przez serwis

?Typ olejuElf 5W40
LIlość oleju4.5 L
Wymiana olejuco 30.000 km lub 2 lata
Wymiana rozrządułańcuch

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.2 TCe11519010.95.3
1.6 16V10014810.96.7
1.6 16V11015110.56.9

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów 1):
(8.5)
Trwałość silnika
9.0/10
Niezawodność auta
9.0/10
Spalanie benzyny
8.0/10
Koszty utrzymania
8.0/10
Głosy według opinii użytkowników:10

Spalanie według użytkowników

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

8.5l7.0l6.5l

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 4

Opinie użytkowników

Przemo22.05.2018

Polecam!

Megane Coupe
Średnia ocena:
(8.5)
Trwałość silnika
9.0/10
Niezawodność auta
9.0/10
Spalanie benzyny
8.0/10
Koszty utrzymania
8.0/10

Spalanie według użytkownika

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

8.5l7.0l6.5l

Opinia:Bardzo sceptycznie podchodziłem do tego silnika, okazał się jednak dobrym wyborem, jest bardzo cichy i dynamiczny, bardzo fajnie przyśpiesza już od 2000obr. spalanie o 1,5 większe jak dieslu, ale można przeżyć, wcześniej miałem dwa diesle, które dały mi finansowo w kość z naprawami. Ogólnie polecam ten silnik, odkupiłem Megane od 1 właściciela z Niemiec jeżdżę nim 2,5 roku i nic się nie dzieje. Mechanicy zalecają zmianę oleju w nim co 15tys. i tak robię.
Zalety:cichy, dynamiczny

29.11.2018JanPolecam!

Jeżdżę Scenikiem Grand 2009 1,4tce, odkupiłem go od znajomego, który miał go od nowości na firmę i po 3 latach i sprzedał go mnie. Obecnie mam 166tkm i praktycznie nic przy nim nie robiłem poza wyminą filtrów, świec, oleju i poduszką pod silnikiem, pod koniec 2014r. założyłem gaz, auto nie straciło ma mocy, wręcz przeciwnie wydaje się być nawet mocniejsze. Silnik jest bardzo cichy i żwawy jak na tak duże auto. Zastawiałem sie nad ziminą na coś nowszego, ale stwierdziłem, że nie ma zbytnio na co, co by jeździło na LPG, więc pozostanę jeszcze rok, dwa przy tym.

10.11.2018JaroPolecam!

A ja jeżdżę 1,4tce od 2,5 roku i jestem zadowolony z nabytku, wcześniej latałem 1,4 16V 96KM, więc różnica w dynamice jest kolosalna, tak jak piszą inni silnik jest bardzo cichy, rok temu zmieniłem rozrząd, świece i filtry, turbo jest OK. Teraz mam 211500km i chyba założę gaz, piszą, że silnik dobrze znosi gaz. Mój kuzyn też ma 1.4tce od niedawna i też jest zadowolony, a kupił sobie, bo przejechał się kilka razy moim.

26.10.2018MakgajwerPolecam!

Polecam ten silnik. Mam wprawdzie mały przebieg, auto użytkuje od nowości. Auto użytkowane w mieście oraz na trasie. Moc w zupełności wystarczająca nawet do dynamicznej jazdy. Silnik cichy, z bardzo dobrą kulturą pracy i co najważniejsze oszczędny. Spalanie jak w każdym aucie zależy od nogi, przewidywania sytuacji na drodze. U mnie w mieście 6,5-7,5 l/100 km. Trasa: 5,1-6,1-6,7 w zależności od prędkości, obciążenia i warunków na drodze.Do tej pory jestem bardzo zadowolony, silnik nigdy nie zawiódł. Chcesz więcej informacji zapraszam tutaj: https://megane.com.pl/topic/47177-makgajwer-renault-megane-iii-dynamique-14-tce-2012/

Najbardziej awaryjna część

Silnik
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
Rozrząd
zagłosuj
Katalizator
zagłosuj
Elektronika
zagłosuj
Inne
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 1