alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Renault Megane II 2.0 16V Turbo (163KM)

Renault Megane II 2.0 16V Turbo (163KM)

Wyświetleń: 1435

Dane techniczne

Renault Megane II 2.0 16V Turbo (163KM)
Pojemność [cm3]1998
Moc [KM]163
Moment obrotowy [Nm]270
Rodzaj wtryskuwielopunktowy
Skrzynia biegów5-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h]220
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h)8.7

Lata produkcji: 2002-2006Turbosprężarka

Nadwozie:

  • coupe
  • cabrio

Segment:

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

11.0l8.1l6.2l

28.03.2019Laguna II GTPolecam!

Cześć. Mam ten silnik w Lagunie II FL wersji GT czyli 204 kM. Przebieg na liczniku ok 210 tys (osobiście nie wierzę temu wskazaniu), auto mam od 8 miesięcy i zrobiłem nim 40 tys km. Z usterek silnika to tylko wycieki spod miski olejowej oraz pękająca plastikowa rura w układzie doładowania. Auto od 25 tys kM jeździ na LPG (Vialle - ustawiony dotrysk benzyny od 4500 obr/min i przepustnicy od 80% - 10% dawki to benzyna, 5000 obr/min - przepustnica min 80% - 20% benzyna EFEKT - czuć większa moc, dotrysk benzyny powoduje obniżenie temperatury w komorze spalania co przy oktanach LPG na poziomie ok 100 daje więcej mocy), jego zużycie to od 8L do 12L i w skali miesiąca ok 10-12L benzyny. Miałem jakiś czas temu Megane II RS, też na LPG, z podniesioną mocą na 240 kM, to auto jeździło tylko od "połowy" obrotomierza wzwyż i przejechałem nim jakieś 60 tys kM? 0 ?.. totalne 0 usterek a spalało 10-12 L LPG, w momencie sprzedaży przebieg 187 tys kM.

22.10.2018BuPolecam!

Przelatałem już 180tys. na gazie. Przebieg całkowity 360. Padły cewki, urwało się koło pasowe, padł alternator i gumy od turbo. Dwa razy uszczelka pod miską, co jest związane z dziwnym pomysłem przymocowania do miski dolnej poduszki silnika. Koszty napraw niskie z wyjątkiem alternatora. Regeneracja się nie opłaca, trzeba kupić oryginał i będzie spokój. Serwis klimy zrobiony raz po 8 latach, brakowało tylko 10% czynnika. Jak na ten przebieg uważam, że jest bardzo ok. Pali mi średnio ok. 11-12l gazu więc nie ma tragedii. Generalnie auto z tym silnikiem można brać w ciemno o ile nie ma najechane 500 tys. Ważne, że nigdy nie zawiódł w trasie a zjeździłem nim całą Europę.

14.07.2018GrzegorzPolecam!

Silnik jak na razie świetnie współpracuje z instalacja LPG .Od pierwszego dnia (odebrany z salonu) ma założoną instalację LPG i do dzisiaj przejechał 85 tyś. Zero problemów. Mam również zainstalowanego powerboxa i wszystko to razem współpracuje bez zarzutu. Spalanie to 12 l/lpg. (Benzyny nie wiem bo do dzisiaj nie jechałem odcinków wystarczających do pomiaru).Silnik na hamowni wykazuje 367 N/m momentu obrotowego i 220 km (fabrycznie 190).Wymieniam olej co 15 tyś.5w50- to ze względu na turbinę i nic się nie dzieje.

Zalecane przez serwis

?Typ olejuElf 5W40
LIlość oleju5.4 L
Wymiana olejuco 30.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrząduco 120.000 km

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.4 16V9812712.56.7
1.6 16V11315210.26.8
2.0 16V1341919.28.0

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów 0):
(0)
Trwałość silnika
0.0/10
Niezawodność auta
0.0/10
Spalanie benzyny
0.0/10
Koszty utrzymania
0.0/10
Głosy według opinii użytkowników:00

Spalanie według użytkowników

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

Brak danych (dodaj swój raport)

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Dodaj opinię

Najbardziej awaryjna część

Silnik
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
Rozrząd
zagłosuj
Katalizator
zagłosuj
Elektronika
zagłosuj
Inne
zagłosuj
Brak
zagłosuj