alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Renault Twingo I Phase II 1.2 8V (58KM)

Renault Twingo I Phase II 1.2 8V (58KM)

Wyświetleń: 765

Dane techniczne

Renault Twingo I Phase II 1.2 8V (58KM)
Pojemność [cm3]1149
Moc [KM]58
Moment obrotowy [Nm]93
Rodzaj wtryskuwielopunktowy
Skrzynia biegów5-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h]148
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h)13.5

Lata produkcji: 1998-2000

Nadwozie:

  • hatchback

Segment:

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

6.5l6.0l5.2l

Zalecane przez serwis

?Typ olejuElf 5W40
LIlość oleju4.0 L
Wymiana oleju20.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządu120.000

Inne silniki w tym modelu

Brak innych silników
w tym modelu

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów 2):
(8.9)
Trwałość silnika
8.5/10
Niezawodność auta
8.5/10
Spalanie benzyny
9.5/10
Koszty utrzymania
9.0/10
Głosy według opinii użytkowników:20

Spalanie według użytkowników

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

6.3l5.7l4.9l

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 2

Opinie użytkowników

Krzysztof05.01.2018

Polecam!

Twingo, 2001, 180000km
Średnia ocena:
(9.5)
Trwałość silnika
9.0/10
Niezawodność auta
9.0/10
Spalanie benzyny
10.0/10
Koszty utrzymania
10.0/10

Spalanie według użytkownika

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

6.5l5.8l5.3l

Opinia:Pomimo specyficznego wyglądu bardzo fajne autko. Bardzo pojemne jak na rozmiar. Przemyślane wnętrze, przesuwana, składana kanapa. Niemalże bezawaryjny i tani w utrzymaniu.
Zalety:Mały, zwinny, pojemny, praktyczny, bezawaryjny, tani w utrzymaniu
Wady:Nawet mały wzrost obciążenia mocno spowalnia, niewygodna pozycja za kierownicą
PitchBlack16.10.2016

Polecam!

Twingo I 1,2 1998r 150000km
Średnia ocena:
(8.3)
Trwałość silnika
8.0/10
Niezawodność auta
8.0/10
Spalanie benzyny
9.0/10
Koszty utrzymania
8.0/10

Spalanie według użytkownika

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

6.0l5.5l4.5l

Opinia:Małe, zwinne autko do miasta wszędzie wiedzie i się zmieści. Przy normalnej jeździe mało pali.
Zawieszenie nie wytrzymuje naszych standardów dróg. Silnik dobrze sobie radzi z autkiem.
Zalety:Małe, zwinne, przesuwna tylna kanapa.
Wady:Słabe materiały w wewnątrz, zawieszenie.

13.10.2018HeniekPolecam!

Mam taki w Clio 1.gen. Nie ma się do czego przyczepić. Zimą warto tankować do pełna, bo układ paliwa bardzo czuły na wodę. Zawsze pali od strzała i dowiezie na miejsce. Dynamika OK jak na 1.2 8v

04.10.2017PawełPolecam!

Ten silnik jest chyba niezniszczalny, stary benzyniak prosty jak budowa cepa..wg mechanika rozrząd i inne podzespoły w silniku można wymienić ,, na kolanie'' i tanio. Jedynie dynamika faktycznie nie zachwyca. Sam start i rozpęd nie jest najgorszy ale przyspieszanie kończy sie przy prędkości 50km/h potem samochód tylko nieznacznie przyspiesza chociaż przyspiesza to dużo powiedziane, on się jakoś kula ;) Jednak silnik jest całkiem elastyczny, np na trójce można przejechać całe miasto, samochód wybacza wiele błędów początkującemu kierowcy, jest bezawaryjny i tani w utrzymaniu, w trasie oszczędny prawie jak diesel. Wszystko super tylko przed wyprzedzaniem wskazana jest krótka modlitwa :) Ogólnie polecam dla spokojnych kierowców i raczej do miasta..

31.08.2017WaldekPolecam!

Bardzo dobry silnik o bardzo prsotej konstrukcji praktycznie bezawaryjny a naprawy są wykonywane przysłowiowym młotkiem, bez potzreby szukania specjalistycznych warsztatów.Dodam że wymiany i naprawy robiłem tylko zużytuch już cześci auto nigdy mnie nie zaiodło i nie wracało na lawecie.Kangoo mam od 11 lat a przebieg 270 tys i po za wymianami rozrządu,olejów i regulacji zaworów i wymiany zużytych części nigdy nic nie robiłem ponad stan.Silnik nie powala osiągami ale za to ma przyzwoite spalanie, u mnie okło 7.5L.Idealny silnik dla osób szukających auta do przemieszczania się do pracy na zakupy ,tani w utrzymaniu i bezawaryjny.

Najbardziej awaryjna część

Silnik
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
Rozrząd
zagłosuj
Katalizator
zagłosuj
Elektronika
zagłosuj
Inne
zagłosuj
Brak
zagłosuj