alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Ford Focus Mk3 1.6 16V Duratec Ti-VCT (105KM)

Ford Focus Mk3 1.6 16V Duratec Ti-VCT (105KM)

Wyświetleń: 1639

Dane techniczne

Ford Focus Mk3 1.6 16V Duratec Ti-VCT (105KM)
Pojemność [cm3]1596
Moc [KM]105
Moment obrotowy [Nm]150
Rodzaj wtryskuwielopunktowy
Skrzynia biegów5-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h]182
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h)12.3

Lata produkcji: 2010-2014

Nadwozie:

Segment:

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

8.3l5.9l4.6l

Zalecane przez serwis

?Typ olejuCastrol 5W30
LIlość oleju4.1 L
Wymiana olejuco 20.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrząduco 150.000 km lub 10 lat

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.6 16V1502408.66.0
1.6 16V1822407.96.2
1.0 12V125170114.9

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów 1):
(7.5)
Trwałość silnika
8.0/10
Niezawodność auta
8.0/10
Spalanie benzyny
6.0/10
Koszty utrzymania
8.0/10
Głosy według opinii użytkowników:10

Spalanie według użytkowników

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

9.6l7.3l6.0l

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 2

Opinie użytkowników

Robert17.03.2018

Polecam!

105KM 2012r. 259tys.
Średnia ocena:
(7.5)
Trwałość silnika
8.0/10
Niezawodność auta
8.0/10
Spalanie benzyny
6.0/10
Koszty utrzymania
8.0/10

Spalanie według użytkownika

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

9.6l7.3l6.0l

Opinia:Auto trochę inne niż poprzednik z podobną mocą. Zdecydowanie słabszy i trochę muli. Zawieszenie doskonałe, świetnie trzyma się drogi i daje pewność w zakrętach. Spalanie też nieco wyższe niż w poprzedniku ale nie najgorsze. Wnętrze przestronne i wygodne a podgrzewana szyba w zimie to rewelacja!
Zalety:elastyczny silnik, zawieszenie, podgrzewana przednia szyba
Wady:spalanie, trochę muli

03.11.2018MarekPolecam!

Samochód i Silnik jak najbardziej godny polecenia. Zużycie paliwa średnio ok. 6-6,5l/100 km (wiekszośc jazdy poza miastem) Silnik faktycznie nieco głośny, ale do prędkości 120km/h (z taka max. sie poruszam) w aucie jest cicho i komfortowo (spalanie wówczas ok. 6-6,4l) Problem z sondami i katalizatorami wystąpił (2 przed katalizatorami uległy uszkodzeniu), ale pomogło założenie emulatora na tylne sondy, wymiana przednich i po broblemie Olej zmieniany regularnie co 15 tys. km Z wad: odklejają sie uszczelki drzwi (pomogła dobra taśma dwustronna), nieco utrudniowa wymiana filtra kabiny Zalety: dobra dynamika (jak na tę masę auta), niskie spalanie na trasie, bardzo wydajne ogrzewanie i klimatyzacja, bardzo precyzyjne prowadzenie i trzymanie się drogi (opony Dunlop Sport BlueResponse), trwałe zawieszenie i układ wydechowy POLECAM

30.10.2018Cracovia krakówPolecam!

a jak z katalizatorami w focusie 1,6 125km od 2011 do 2014 mialktos problem juz?

18.07.2018PabloPolecam!

Bez szału, do spokojnego przemieszczania się jest wystarczający, na trasie można rozbujać i jedzie. Natomiast do wyprzedzania trzeba mieć kawałek prostej. Ogólnie polecam.

Najbardziej awaryjna część

Silnik
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
Rozrząd
zagłosuj
Katalizator
zagłosuj
Elektronika
zagłosuj
Inne
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 4