alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Fiat Panda II 1.2 8V FIRE (60KM)

Fiat Panda II 1.2 8V FIRE (60KM)

Wyświetleń: 2185

Dane techniczne

Fiat Panda II 1.2 8V FIRE (60KM)
Pojemność [cm3]1242
Moc [KM]60
Moment obrotowy [Nm]102
Rodzaj wtryskuwielopunktowy
Skrzynia biegów5-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h]155
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h)14

Lata produkcji: 2003-2012

Nadwozie:

  • hatchback

Segment: A (miejskie)

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

7.1l5.6l4.8l

15.04.2019Punto I (176) 3dPolecam!

mam ten silnik w rodzinie od 2005r. w Punto I 75KM, wtedy 80 tys. km dzisiaj ponad 200 tyś. i jak dotąd poza rozrządem, uszczelnieniem pokrywy zaworów, wymianą uszczelki przepustnicy pod filtrem powietrza zupełnie nic się nie dzieje - używany w mieście do codziennej jazdy, sporadycznie trasa, nigdy nie zawiódł, nic się nie zepsuło, ani czujniki ani nic, zupełnie bezawaryjny. Drugie Punto pojawiło się w domu gdzieś w 2014 przy 83 tys. km. obecnie ok 115 tys. i to samo, poza rozrządem, uszcz. pokrywy zaworów zupełny ideał. W obu regulowany był luz zaworowy (o czym mało kto wie, że trzeba to robić). Gdzieś co rozrząd warto skontrolować, a gdzieś ok. 80-100 tyś. regulować, albo w miarę potrzeby, koszt tego w serwisie Fiat podobno ok 150-200zł, ja samodzielnie to tylko koszt płytek regulacyjnych ok. 60zł

31.03.2019Fiat seicento 1.2 8vPolecam!

Polecam! Mam taki silnik zamontowany w Fiacie Seicento do tego krotka skrzynia Abarth i jest po prostu poezja jak to jedzie.Od 0-100km/h 8,5-9s prędkość max 205km/h tak ze w małym autku ten silnik sprawuje się znakomicie kręci do 7tys.bardzo fajna odcinka.Uklad dolotowy MagSport Lech Węglarski + cichy przelot z dwoma tłumikami .Jest świetnie nie meczy uszu pierdzeniem i dziwnymi rezonansem.Bardzo fajna zabawka idealne połączenie małego auta z super silnikiem dla młodych ludzi którzy zaczynaja dopiero przygodę ze sportem.Polecam kazdemu

29.10.2017RafałPolecam!

Polecam

Zalecane przez serwis

?Typ olejuSelenia 5W40
LIlość oleju2.6 L
Wymiana oleju15.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządu120.000 km

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.1 FIRE5488155.8
1.2 FIRE6910213.44.9
1.4 16V1001319.56.5

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów 3):
(9.2)
Trwałość silnika
9.3/10
Niezawodność auta
8.7/10
Spalanie benzyny
9.0/10
Koszty utrzymania
9.7/10
Głosy według opinii użytkowników:30

Spalanie według użytkowników

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

5.8l5.3l4.7l

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 4

Opinie użytkowników

Andrzej Wróbel30.01.2019

Polecam!

Fiat panda 1,2 60 KM , ROK 2008
Średnia ocena:
(8.5)
Trwałość silnika
9.0/10
Niezawodność auta
9.0/10
Spalanie benzyny
7.0/10
Koszty utrzymania
9.0/10

Spalanie według użytkownika

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

5.5l5.3l5.0l

Opinia:praktycznie bez awaryjny należy uważać na uszczelniacze wału korbowego i wałka rozrządu przy większych przebiegach oraz co bardzo ważne na uszczelniacz wałka wybieraka skrzyni biegów - potrafi tamtędy wyrzucić cały olej z skrzyni , spalanie benzynka 5,5 gaz landirenzo 7,0 , poza tym to pancerna jednostka która potrafi wiele wybaczyć , polecam
Zalety:tania eksploatacja bez kolizyjny silnik bardzo dobrze znosi gaz
Wady:brak dynamiki mało miejsca
Jacek09.03.2018

Polecam!

Fiat Panda II 2009r. 90 tyś. km
Średnia ocena:
(9.8)
Trwałość silnika
10.0/10
Niezawodność auta
9.0/10
Spalanie benzyny
10.0/10
Koszty utrzymania
10.0/10

Spalanie według użytkownika

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

6.5l5.8l5.0l

Opinia:Posiadam Fiata Pande II z 2009r. Samochód kupiłem 4 lata temu we Francji, z bardzo dobrym wyposażeniem: klima manualna, elektryczne szyby z przodu, 2 poduszki, regulowane i składane lusterka, regulowana kierownica, składane tylne oparcie. Założyłem instalację LPG firmy BRC. Samochód praktycznie spała tyle samo gazu co benzyny. Silnik 1.2 8V z pośrednim wtryskiem benzyny jest najlepszym motorem w swojej klasie pojemności na świecie. Jest to jednostka bezkolizyjna, żadna inna firma już takich silników nie produkuje. Rozrządu jeszcze nie wymieniałem i nie będę wymieniał, chociaż powinienem to zrobić 3 lata temu. W silniku wymieniałem tylko świece i przewody wysokiego napięcia. Sam samochód jest praktycznie bezawaryjny, wymieniałem klocki i tarcze z przodu i tyle. Jak na 9 letnie auto wypada rewelacyjnie.
Zalety:Praktyczny, 5 drzwi, bardzo dobra pozycja za kierownicą, wygodne wsiadanie i wysiadanie, bezawaryjny, wysoko zawieszony, nie boi się żadnego krawężnika, Zero rdzy mimo 9 lat.
Wady:Brak
Marcin09.12.2016

Polecam!

Panda/2006/144 tys.
Średnia ocena:
(9.3)
Trwałość silnika
9.0/10
Niezawodność auta
8.0/10
Spalanie benzyny
10.0/10
Koszty utrzymania
10.0/10

Spalanie według użytkownika

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

5.5l4.7l4.1l

Opinia:Od ponad 4 lat posiadam Pandę 1,2 w wersje Emotion. Samochód sprowadzony z Niemiec. Bogate wyposażenie. Przez wspomniany okres zrobiłem tym samochodem ponad 80 tys. km bez najmniejszej awarii na trasie. Atutem samochodu jest niskie spalanie, przy delikatnej nodze zdarzało się zrobić ponad 800 km na jednym 35-litrowym baku, a jeszcze nie był pusty:). Samochód pakowny i im bardziej załadowany tym bardziej komfortowa podróż:) Maksymalnie transportowałem nim 700 kg:)
Spalanie średnie zdecydowanie poniżej 5 litrów. Eksploatowany na oleju 0w30 i przez cały okres ani razu nie ubyło nawet 1 mm od wymiany do wymiany co ok. 12-15 tys. Jedyną awarią było rozszczelnienie układu klimatyzacji bodaj 2 lata temu. Poza tym okresowe wymiany klocków i płynów. Ciekawostka na ostatnich klocka z Boscha mam zrobione ponad 60 tys. i nie widać śladów zużycia.
Gorąco polecam samochód zwłaszcza dobrze wyposażony min. w wersji Dynamic. U mnie są: 4 poduszki powietrzne, klimatronic, elektryczne lusterka, elektryczne szyby, składana 50/50 kanapa tylna, relingi, menu komputera pełne w języku polskim z sygnalizacją ewentualnych problemów, temperatury, spalania i kilku innych dodatków.
Zalety:Spalanie, dobre wyposażenie, komfort podróżowania, ogólna niska awaryjność.
Wady:Duży opór aerodynamiczny (głośno powyżej 110 km/h - głównie przez relingi.

Najbardziej awaryjna część

Silnik
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
Rozrząd
zagłosuj
Katalizator
zagłosuj
Elektronika
zagłosuj
Inne
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 4