alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Volvo V40 I FL 2.0 16V Turbo (163KM)

Volvo V40 I FL 2.0 16V Turbo (163KM)

Wyświetleń: 686

Dane techniczne

Volvo V40 I FL 2.0 16V Turbo (163KM)
Pojemność [cm3]1948
Moc [KM]163
Moment obrotowy [Nm]240
Rodzaj wtryskuwielopunktowy
Skrzynia biegów5-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h]220
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h)8.5

Lata produkcji: 2000-2004

Nadwozie:

  • kombi

Segment:

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

11.9l8.2l6.1l

Zalecane przez serwis

?Typ oleju
LIlość oleju
Wymiana oleju
Wymiana rozrządu

Inne silniki w tym modelu

Brak innych silników
w tym modelu

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów 1):
(6.0)
Trwałość silnika
6.0/10
Niezawodność auta
6.0/10
Spalanie benzyny
6.0/10
Koszty utrzymania
6.0/10
Głosy według opinii użytkowników:01

Spalanie według użytkowników

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

14.0l12.5l11.0l

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 1

Opinie użytkowników

Piko27.04.2019

Odradzam!

Volvo v40, 2001, 2.0t 163KM, przebieg około 300 tys.km. LPG
Średnia ocena:
(6.0)
Trwałość silnika
6.0/10
Niezawodność auta
6.0/10
Spalanie benzyny
6.0/10
Koszty utrzymania
6.0/10

Spalanie według użytkownika

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

14.0l12.5l11.0l

Opinia:Uwaga na wadę silnika. Objawy wskazują na uszczelkę pod głowicą, a w rzeczywistości silnik do wymiany ze względu na uszkodzenie bloku. Specyficzna budowa głowicy, wymagająca specjalnych narzędzi do wałków rozrządu.
Wiele części droższych niż do niemieckich odpowiedników.
Jakość nie przystoi do segmentu premium. Ja bym go postawił obok golfa 4.
Zalety:Dobre osiągi. Prowadzenie. Wygodne siedzenie. Dobra współpraca z LPG.
Wady:Mało miejsca jak na segment D (bliżej do kompaktach). Słabe wygłuszenie. Dość awaryjny. Drogi w eksploatacji. Umiarkowana korozja. Jakość wykonania.

Najbardziej awaryjna część

Silnik
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
Rozrząd
zagłosuj
Katalizator
zagłosuj
Elektronika
zagłosuj
Inne
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 1