alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Volkswagen Polo IV 1.4 16V (75KM)

Volkswagen Polo IV 1.4 16V (75KM)

Wyświetleń: 1220

Dane techniczne

Volkswagen Polo IV 1.4 16V (75KM)
Pojemność [cm3]1390
Moc [KM]75
Moment obrotowy [Nm]126
Rodzaj wtryskuwielopunktowy
Skrzynia biegów5-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h]172
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h)12.9

Lata produkcji: 2001-2005

Nadwozie:

  • hatchback

Segment:

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

8.8l6.4l5.2l

Zalecane przez serwis

?Typ olejuCastrol 5W30
LIlość oleju3.5 L
Wymiana oleju15.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządu90.000

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.2 12V6411214.96.2
1.4 FSI8613012.15.8
1.4 16V10012612.16.7

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów 0):
(0)
Trwałość silnika
0.0/10
Niezawodność auta
0.0/10
Spalanie benzyny
0.0/10
Koszty utrzymania
0.0/10
Głosy według opinii użytkowników:00

Spalanie według użytkowników

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

Brak danych (dodaj swój raport)

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Dodaj opinię

11.02.2019Octavia 1Odradzam!

Silnik o oznaczeniu kodowym BCA 75KM - nie polecam ! Problemem są luźne sworznie tłokowe, zimny silnik pracuje jak diesel.

10.09.2018ŁukaszPolecam!

Kupiłem Golfa z tym silnikiem z przebiegiem 217tkm spalał 1l oleju na 1000km. Po trzech wymianach oleju i przebiegu 247tkm spala już tylko 100ml/1000km. Silnik ma bardzo fajną charakterystykę tzn. mocny dół, jeździ się jak dieslem, można całe miasto przejechać na 3 biegu. Spalanie w trasie 6,5PB i ok 8,5LPG, w mieście 8l PB i 10LPG

10.08.2018PawełPolecam!

Samochód kupiłem z realnym przebiegiem 127 tyś km. Obecnie 210 tyś km. Przez ten czas w silniku wymieniłem termostat, czujnik temperatury i 1 cewkę. Do wymiany kwalifikują się już poduszki bo szarpie silnikiem podczas dodawania i ujmowania gazu. Rozrządu i filtrów nie liczę bo to kwestia eksploatacji a nie awarii. Olej zmieniam co 10 tyś km (Valvoline MaxLife 5W40). Początkowo oleju brał około 0,5L/100 km. Po zastosowaniu dobrego oleju zużycie spadło do 1L/10000 km. Odmę staram się czyścić przed każdą zimą (profilaktycznie - koszt 40 zł u mechanika). Poza tym problemów brak. Auto w miarę się rozpędza do 140 km/h, później słabo. Włączoną klimatyzację mocno czuć. Kultura pracy średnia, ale tylko na wolnych obrotach. Podczas jazdy jest ok. Spalanie mam od 5,8 jak jadę długą trasę spokojnie (tak do 120 km/h) do 7 litrów zimą jak cisnę lub latem gdy cisnę i jest mocno ciepło (klimatyzacja). Przeważnie osiągam wynik między 6,3-6,5. Zjechałem tym samochodem całą Polskę i auto nigdy mnie nie zawiodło. Części tanie bo silnik jeździł w wielu modelach. Silnik cierpi na wadę sworzni tłokowych i klekocze. Słyszałem inne egzemplarze i mój przy tym jest cichutki - widocznie dobrze trafiłem.

Najbardziej awaryjna część

Silnik
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
Rozrząd
zagłosuj
Katalizator
zagłosuj
Elektronika
zagłosuj
Inne
zagłosuj
Brak
zagłosuj