alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Toyota Yaris II 1.3 16V VVT-i (87KM)

Toyota Yaris II 1.3 16V VVT-i (87KM)

Wyświetleń: 1390

Dane techniczne

Toyota Yaris II 1.3 16V VVT-i (87KM)
Pojemność [cm3]1296
Moc [KM]87
Moment obrotowy [Nm]121
Rodzaj wtryskuwielopunktowy
Skrzynia biegów5-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h]171
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h)11.5

Lata produkcji: 2006-2009

Nadwozie:

  • hatchback

Segment:

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

7.2l6.0l5.3l

30.01.2017Ada,Polecam!

Toyota Yaris przebieg 275 tys i po za klasycznym serwisem nigdy nie miałem żadnej awarii.Silniczek bardzo dynamiczny i przy tym oszczędny ,polecam jak najbardziej nie będziecie zawiedzeni.Największym plusem to jest to że jest totalnie bezawaryjny,aha i rozrząd na łańcuchu.

Zalecane przez serwis

?Typ oleju5W30
LIlość oleju3.7 L
Wymiana oleju15.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządułańcuch

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.0 12V699415.75.0
1.8 16V1331739.14.2

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów 1):
(9.3)
Trwałość silnika
10.0/10
Niezawodność auta
9.0/10
Spalanie benzyny
9.0/10
Koszty utrzymania
9.0/10
Głosy według opinii użytkowników:10

Spalanie według użytkowników

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

6.0l5.0l4.5l

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 2

Opinie użytkowników

Jacek07.01.2019

Polecam!

Yaris II 1,3 VVT
Średnia ocena:
(9.3)
Trwałość silnika
10.0/10
Niezawodność auta
9.0/10
Spalanie benzyny
9.0/10
Koszty utrzymania
9.0/10

Spalanie według użytkownika

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

6.0l5.0l4.5l

Opinia:Super auto! mam od nowości 12 lat - ani jednej awarii!
Akumulator 12 lat, tłumiki jeszcze nie zmieniane!
Zalety:bezawaryjny!!!
Wady:brak

Najbardziej awaryjna część

Silnik
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
Rozrząd
zagłosuj
Katalizator
zagłosuj
Elektronika
zagłosuj
Inne
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 1