alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Toyota RAV4 II 2.0 16V VVT-i (150KM)

Toyota RAV4 II 2.0 16V VVT-i (150KM)

Wyświetleń: 1885

Dane techniczne

Toyota RAV4 II 2.0 16V VVT-i (150KM)
Pojemność [cm3]1998
Moc [KM]150
Moment obrotowy [Nm]192
Rodzaj wtryskubezpośredni
Skrzynia biegów5-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h]185
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h)10.6

Lata produkcji: 2000-2006

Nadwozie:

  • suv

Segment:

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

11.4l8.8l7.3l

01.12.2018JanuszPolecam!

Super niezawodny motor. Łańcuch rozrządu. Prosta budowa.

02.08.2018PiotrPolecam!

Bardzo wytrzymały silnik do jazdy poza miastem, oszczędny do 3 tys. obrotów (mało dynamiczny w tym zakresie), powyżej oceniam na dynamiczny, pomimo braku turbo. Przez 180 tys. km żadnych problemów (auto od 2004 roku na drodze). W 2014 założyłem instalację LPG (STAG, Nowotczyński, Mława -polecam), Dynamika wzrosła w każdym zakresie, spala w proprcjach 80% LPG, 20% benzyna - spalanie odpowiednio 8,8 l LPG i 1,5 l PB na 100km, przy bardzo dynamicznej i szybkiej jeździe w granicach 140 - 160 (nie dostrzegłem różnicy w spalaniu w mieście). Obecnie 50 tys. na LPG żadnych objawów, i wpływu na silnik. Olej bez ubytków, z poczatku Toyota 5W30 nisko popiołowy teraz odpowiednik Mobile1 (taniej częściej zmieniam) i to czuć po silniku. Gdyby nie rdza na podwoziu od dołu nie sprzedawałbym tego auta, zero problemów - np. przy takim przebiegu oryginalne zawieszenie np. na przeglądach proszę o poważne sprawdzenie zawieszenia i zero problemów.

02.07.2018MaciekPolecam!

Auto od ponad miesiąca w moich rękach za wiele nie moge napisać. Jak na razie bez problemów

Zalecane przez serwis

?Typ oleju5W30
LIlość oleju4.2 L
Wymiana oleju15.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządułańcuch

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.8 16V12516112.27.4

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów 3):
(8.3)
Trwałość silnika
9.3/10
Niezawodność auta
10.0/10
Spalanie benzyny
6.7/10
Koszty utrzymania
7.0/10
Głosy według opinii użytkowników:30

Spalanie według użytkowników

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

10.1l8.7l7.7l

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 4

Opinie użytkowników

Jeży01.12.2018

Polecam!

rav4 II 2005r 2.0 VVTI 150KM
Średnia ocena:
(9.3)
Trwałość silnika
10.0/10
Niezawodność auta
10.0/10
Spalanie benzyny
8.0/10
Koszty utrzymania
9.0/10

Spalanie według użytkownika

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

11.0l9.5l8.0l

Opinia:Proste, skromne, niewielkie, a po mimo to bardzo pakowne i praktyczne auto, które poradzi sobie nawet w terenie i miejskiej dżungli.
Zalety:Pakowność Praca wspomagania i skrzyni biegów Bezawaryjność Tania eksploatacja
Wady:Potrafi sporo spalić
Wojtek12.03.2018

Polecam!

Toypta RAV4 II 2,0 VVTi
Średnia ocena:
(8.0)
Trwałość silnika
9.0/10
Niezawodność auta
10.0/10
Spalanie benzyny
6.0/10
Koszty utrzymania
7.0/10

Spalanie według użytkownika

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

9.5l8.2l7.7l

Opinia:Niesamowita bezawaryjność i niezawodność.
Mimo 250 tys. km, kompletne zawieszenie w oryginale.
Zalety:Bezawaryjność.
Wady:Głośność. Brak VI biegu.
Krzysztof05.11.2017

Polecam!

Toyota RAV4, 2005 rok. 4x4 2,0 VVT-I
Średnia ocena:
(7.5)
Trwałość silnika
9.0/10
Niezawodność auta
10.0/10
Spalanie benzyny
6.0/10
Koszty utrzymania
5.0/10

Spalanie według użytkownika

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

9.8l8.5l7.5l

Opinia:Wszystko OK. Przejechane 260 tys. km, a wszystko w oryginale. Bezawaryjne auto.
Zalety:Niezawodność
Wady:Głośny przy większych prędkościach

Komentarze użytkowników

0 #1 Kamil 01.12.2018
Bardzo miło wspominam to auto. Świetna kultura pracy i prawdziwa niezawodność.
Materiały wykończenia jak na japońca przystało dość twarde i surowe, no ale albo BWM z Valvetronik, albo toyota z niezawodnym VVTI.

Najbardziej awaryjna część

Silnik
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
Rozrząd
zagłosuj
Katalizator
zagłosuj
Elektronika
zagłosuj
Inne
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 2

Najnowsze komentarze

Kamil
01.12.2018
0
Bardzo miło wspominam to auto. Świetna kultura pracy i prawdziwa niezawodność.
Materiały wykończenia jak na japońca przystało dość twarde i surowe, no ale albo BWM z Valvetronik, albo toyota z niezawodnym VVTI.