alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Toyota Corolla E12 1.4 16V VVT-i (97KM)

Toyota Corolla E12 1.4 16V VVT-i (97KM)

Wyświetleń: 1171

Dane techniczne

Toyota Corolla E12 1.4 16V VVT-i (97KM)
Pojemność [cm3]1398
Moc [KM]97
Moment obrotowy [Nm]130
Rodzaj wtryskuwielopunktowy
Skrzynia biegów5-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h]185
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h)12

Lata produkcji: 2002-2007

Nadwozie:

  • hatchback
  • sedan
  • kombi

Segment:

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

8.4l6.7l5.7l

Zalecane przez serwis

?Typ oleju5W30
LIlość oleju3.7 L
Wymiana oleju15.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządułańcuch

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.6 16V11015010.27.1
1.8 16V1921808.48.5

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów 2):
(8.4)
Trwałość silnika
9.0/10
Niezawodność auta
9.0/10
Spalanie benzyny
9.0/10
Koszty utrzymania
6.5/10
Głosy według opinii użytkowników:20

Spalanie według użytkowników

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

9.1l7.9l5.8l

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 3

Opinie użytkowników

Sebastian08.05.2018

Polecam!

Corolla e12, 2005
Średnia ocena:
(9.8)
Trwałość silnika
10.0/10
Niezawodność auta
10.0/10
Spalanie benzyny
10.0/10
Koszty utrzymania
9.0/10

Spalanie według użytkownika

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

8.5l7.7l5.0l

Opinia:Moje pierwsze autko. W 2014 sprowadzone z Niemiec z przebiegiem 60k km (potwierdzony przebieg). Od momentu kiedy jest ze mną wymieniałem tylko olej na czas i filtry i raz klocki. Tak, jest to auto bezawaryjne. U mechanika nigdy nie stało. W największe mrozy odpala od strzała. Teraz ma 90 k przebiegu i nic się z nim nie dzieje, nie trzeba nic wymieniać. Nawet jak na Japońca, to nie ma ani grama rdzy.
Mam swoją na sprzedaż, ponieważ chce zmienić na nowszy model. Jakby ktoś był chętny, to pisać na maila- seba4109[małpa]gmail.com
Zalety:Silnik Zawieszenie Spalanie Karoseria
Wady:No i ma trzy wady fabryczne, które dla wygody można zrobić: szybko wycierająca się gałka zmiany biegów, ręczny przez to, że jest nieużywany można poprawić, ale jak mocno się go zaciągnie to trzyma normalnie.
Marcin25.01.2018

Polecam!

Corolla1.4 97KM 2005 159.000 gł. miasto
Średnia ocena:
(7.0)
Trwałość silnika
8.0/10
Niezawodność auta
8.0/10
Spalanie benzyny
8.0/10
Koszty utrzymania
4.0/10

Spalanie według użytkownika

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

9.7l8.0l6.5l

Opinia:Ogólnie niezawodny i świetny na miasto. Bardzo ładnie dopracowany środek, niestety bagażnik malutki. Dynamika sprawdza się na krótkich odcinkach, spalanie na niezłym poziomie. Przy serwisowaniu worek pieniędzy!
Zalety:dynamika, bezawaryjny silnik, dbałość o szczegóły,
Wady:koszty serwisu, na trasę za słaby

03.11.2018AdrianPolecam!

Auto naprawde bezawaryjne. Ku mojemu zdziwieniu silnik nie bierze oleju mimo iż to silnik z czasów gdzie brały. Fajne przyspieszenie jak na tą pojemność. Łańcuch w dobrej kondycji nie wydaje żadnych dźwieków ani nic. Jak narazie nie oddałbym tego auta za nic. I naprawde polecam :D

20.08.2018MarcinPolecam!

Mam Corollę E11 liftback z 2001r. z tym silnikiem. Kupiłem jak miała 134 tys. km i 9 lat. Teraz ma 196 tys. i 17 lat. Poza zwykłymi eksploatacyjnymi rzeczami (hamulce, łączniki stabilizatora, gumy w zawieszeniu etc.) przy 189 tys. wymieniłem plastikowy kolektor dolotowy bo gdzieś się rozszczelnił i silnik brzmiał trochę jak diesel (używany za 300zł i chodzi). Poza tym w wieku 14 lat do wymiany poszły fabryczne tylne amory i pompa paliwa (używana 100 zł, i tu uwaga nowa z ASO to.... 3.500 zł). No i ten ubywający olej. Faktycznie trzeba go regularnie kontrolować, szczególnie przy jeździe głównie miejskiej. Za to spalanie wychodzi na moje oko bardzo dobrze. W trasie w 3 osoby przy spokojnej jeździe potrafię zejść do 4,2-4,5 l/100km, a jak go piłujesz to i tak wychodzi jakieś 6,3. W mieście na krótkich odcinkach spala mi ok. 6,8-7,8 l/100. Trzeba bazować na dobrych zamiennikach , bo ceny części w ASO są zdecydowanie za drogie jak na zakup do auta wiekowego już. Niektóre części opłaca się bardziej osobiście sprowadzić z magazynu z Japonii lub grzecznie poprosić o rabat aby nie opłacało się sprowadzać.

01.05.2018BartekPolecam!

W posiadaniu auta od 2016. Od tamtej pory jedyne awarie związane z cewkami zapłonowymi, jedna cewka wymieniona przy 200k, następne zawiodły przy 215k. W moim egzemplarzu da się słyszeć charakterystyczny grzechot przy ok 2200 obr/min., dodatkowo błąd czujnika położenia wału. Nie wymieniałem rozrządu i jeżdżę tak już od 27k. Silnik jest mało dynamiczny, najgorzej radzi sobie na wzniesieniach gdzie żeby utrzymać przyzwoitą prędkość trzeba zredukować do drugiego biegu. Spalanie oleju na poziomie 1L/1000 km. Na plus na pewno przemawia spalanie. W kabinie dość głośno robi się już przy 110 km/h.

Najbardziej awaryjna część

Silnik
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
Rozrząd
zagłosuj
Katalizator
zagłosuj
Elektronika
zagłosuj
Inne
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 1