alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Subaru Forester II 2.0 158KM

Subaru Forester II 2.0 158KM

Wyświetleń: 3513

Dane techniczne

Subaru Forester II 2.0 158KM
Pojemność [cm3]1994
Moc [KM]158
Moment obrotowy [Nm]186
Rodzaj wtryskuwielopunktowy
Skrzynia biegów5-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h]188
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h)9.7

Lata produkcji: 2002-2008

Nadwozie:

  • suv

Segment:

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

12.3l9.2l7.5l

Zalecane przez serwis

?Typ oleju
LIlość oleju
Wymiana oleju
Wymiana rozrządu

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
2.01772458.39.7
2.5i 16V T2113206.311.6
2.5 Turbo2303206.010.7

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów 1):
(7.8)
Trwałość silnika
10.0/10
Niezawodność auta
10.0/10
Spalanie benzyny
6.0/10
Koszty utrzymania
5.0/10
Głosy według opinii użytkowników:10

Spalanie według użytkowników

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

14.0l12.0l11.0l

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 1

Opinie użytkowników

forester II FL18.07.2020

Polecam!

2006 215000 km
Średnia ocena:
(7.8)
Trwałość silnika
10.0/10
Niezawodność auta
10.0/10
Spalanie benzyny
6.0/10
Koszty utrzymania
5.0/10

Spalanie według użytkownika

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

14.0l12.0l11.0l

Opinia:Samochód bardzo wszechstronny. Można nim pojeździć po lesie, a później lecieć 140 km/h na autostradzie. Ważne, aby często kontrolować poziom oleju i dbać o stan blacharski. Przy instalacji gazowej koszty paliwa nie przerażają. Regulacja zaworów na szklanki, co wymaga wyjęcia silnika i wiąże się z kosztem ok. 2000 zł. Silnik ej20f z lubryfikacją zaworów i instalacją założoną przez dealera od nowości, ale przy 200kkm była już konieczność regulacji.
Zalety:trwałość, wszechstronność, właściwości jezdne
Wady:koszty serwisu (regulacja zaworów wymaga wyjęcia silnika, co wiąże się z kosztem ok. 2000 zł), wymagany specjalistyczny serwis, hałas wewnątrz

Najbardziej awaryjna część

Silnik
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
Rozrząd
zagłosuj
Katalizator
zagłosuj
Elektronika
zagłosuj
Inne
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 2