alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Renault Laguna III 2.0 16V (140KM)

Renault Laguna III 2.0 16V (140KM)

Wyświetleń: 3218

Dane techniczne

Renault Laguna III 2.0 16V (140KM)
Pojemność [cm3]1997
Moc [KM]140
Moment obrotowy [Nm]195
Rodzaj wtryskuwielopunktowy
Skrzynia biegów6-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h]210
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h)9.1

Lata produkcji: 2007-2015

Nadwozie:

Segment:

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

10.7l7.9l6.3l

Zalecane przez serwis

?Typ olejuElf 5W40
LIlość oleju3.5 L
Wymiana olejuco 30.000 km lub 2 lata
Wymiana rozrządułańcuch

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
2.0 TCe1702709.28.9
2.0 TCe2043007.88.5
3.5 V6 2V2383307.510

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów 2):
(9.1)
Trwałość silnika
10.0/10
Niezawodność auta
10.0/10
Spalanie benzyny
7.5/10
Koszty utrzymania
9.0/10
Głosy według opinii użytkowników:20

Spalanie według użytkowników

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

11.5l9.3l6.9l

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 5

Opinie użytkowników

Maciej10.11.2018

Polecam!

Renault Laguna III hatchback 2.0 140KM 2008r.
Średnia ocena:
(9.3)
Trwałość silnika
10.0/10
Niezawodność auta
10.0/10
Spalanie benzyny
7.0/10
Koszty utrzymania
10.0/10

Spalanie według użytkownika

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

12.0l9.5l7.0l

Opinia:Wygodne, duże, rodzinne auto, które odcina się od niechlubnej przeszłości poprzedniczki Laguny 2. Silnik dynamiczny i bezproblemowy. Spalanie akceptowane zwłaszcza przy LPG. Gniazda zaworowe delikatne, dlatego montujac lpg należy pamiętać o dodatkowej instalacji z lubryfikantem chroniącym gniazda. Podczas eksploatacji należy kontrolować zużycie lubryfikanta i przez wiele tysięcy kilometrów nie powinno być żadnych problemów. A regulacja zaworów choć nie hydrauliczna, to wcale nie musi być taka droga jak coniektórzy wypisują w internecie, wystarczy poszukać odpowiedniego fachowca. Polecam!
Zalety:Ilość miejsca w środku zarówno z przodu jak i z tyłu oraz w bagażniku. Dynamika i przyjemność z jazdy. Wygodne fotele z regulacją i podgrzewaniem. Bezawaryjnosc i niskie koszty eksploatacji.
Wady:Zużywające się czujniki handsfree i rygle klapki wlewu paliwa.
Darek02.03.2017

Polecam!

Laguna 2009r 140KM/ 190tys
Średnia ocena:
(9.0)
Trwałość silnika
10.0/10
Niezawodność auta
10.0/10
Spalanie benzyny
8.0/10
Koszty utrzymania
8.0/10

Spalanie według użytkownika

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

11.0l9.0l6.7l

Opinia:Auto godne polecenia jest bardzo wygodne dobrze doposażone i bezawaryjne.Silnik to jego największy atut bardzo dynamiczny zbiera się super moc wystarczająca.Spalanie to na poziomie 8-10 l wszystko zależy od metody jazdy,ważne że nie sprawia żadnych przykrości pali zima lato jest cichy i ładnie pracuje.Laguna najwygodniejszy samochód jakim jeździłem .
Zalety:komfort,wygodne fotele,duzo miejsca,bezawaryjność,pojemność bagaznika,zawieszenie,silnik,moc
Wady:czasami spalanie i koszty serwisu wymiany oleju w ASO to jakiś koszmar

10.11.2018MaciejPolecam!

Silnik dynamiczny i bezproblemowy. Spalanie akceptowane zwłaszcza przy LPG. Gniazda zaworowe delikatne, dlatego montujac lpg należy pamiętać o dodatkowej instalacji z lubryfikantem chroniącym gniazda. Podczas eksploatacji należy kontrolować zużycie lubryfikanta i przez wiele tysięcy kilometrów nie powinno być żadnych problemów. A regulacja zaworów choć nie hydrauliczna, to wcale nie musi być taka droga jak coniektórzy wypisują w internecie, wystarczy poszukać odpowiedniego fachowca. Polecam!

17.07.2018RobertPolecam!

Potwierdzam silnik bezproblemowy Przyzwoite przyspieszenie Spalanie 8-9 l/100km Z automatem cvt sprawuje się bardzo fajnie.

26.05.2018ArturPolecam!

Mam ten silnik w Nissanie Qashqai z LPG BRC bez lubrykacji, złego słowa nie mogę powiedzieć, spalanie w mieście mogło by być mniejsze dlatego zdecydowałem się na instalację gazową. Obecnie mam przejechane 166tys. sprawdzam zawory co 40-50tys. i jeszcze nie trzeba było niczego regulować, ani wymieniać poza świecami i olejem, ewentualne koszty regulacji nie są wcale takie duże 300zł. mam znajomego który też jeździ Nissanen z takim silnikiem z LPG i jest bardzo zadowolony.

Najbardziej awaryjna część

Silnik
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
Rozrząd
zagłosuj
Katalizator
zagłosuj
Elektronika
zagłosuj
Inne
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 6