alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Renault Grand Scenic II 2.0 i 16V Turbo (163KM)

Renault Grand Scenic II 2.0 i 16V Turbo (163KM)

Wyświetleń: 778

Dane techniczne

Renault Grand Scenic II 2.0 i 16V Turbo (163KM)
Pojemność [cm3]1998
Moc [KM]163
Moment obrotowy [Nm]270
Rodzaj wtryskuwielopunktowy
Skrzynia biegów6-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h]206
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h)9.6

Lata produkcji: 2004-2009Turbosprężarka

Nadwozie:

  • minivan

Segment:

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

11.4l8.2l6.5l

Zalecane przez serwis

?Typ olejuElf 5W40
LIlość oleju5.4 L
Wymiana olejuco 30.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządu120.000

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.6 i 16V11215212.97.4
2.0 i 16V13519110.98.2

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów 0):
(0)
Trwałość silnika
0.0/10
Niezawodność auta
0.0/10
Spalanie benzyny
0.0/10
Koszty utrzymania
0.0/10
Głosy według opinii użytkowników:00

Spalanie według użytkowników

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

Brak danych (dodaj swój raport)

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Dodaj opinię

22.10.2018BuPolecam!

Przelatałem już 180tys. na gazie. Przebieg całkowity 360. Padły cewki, urwało się koło pasowe, padł alternator i gumy od turbo. Dwa razy uszczelka pod miską, co jest związane z dziwnym pomysłem przymocowania do miski dolnej poduszki silnika. Koszty napraw niskie z wyjątkiem alternatora. Regeneracja się nie opłaca, trzeba kupić oryginał i będzie spokój. Serwis klimy zrobiony raz po 8 latach, brakowało tylko 10% czynnika. Jak na ten przebieg uważam, że jest bardzo ok. Pali mi średnio ok. 11-12l gazu więc nie ma tragedii. Generalnie auto z tym silnikiem można brać w ciemno o ile nie ma najechane 500 tys. Ważne, że nigdy nie zawiódł w trasie a zjeździłem nim całą Europę.

14.07.2018GrzegorzPolecam!

Silnik jak na razie świetnie współpracuje z instalacja LPG .Od pierwszego dnia (odebrany z salonu) ma założoną instalację LPG i do dzisiaj przejechał 85 tyś. Zero problemów. Mam również zainstalowanego powerboxa i wszystko to razem współpracuje bez zarzutu. Spalanie to 12 l/lpg. (Benzyny nie wiem bo do dzisiaj nie jechałem odcinków wystarczających do pomiaru).Silnik na hamowni wykazuje 367 N/m momentu obrotowego i 220 km (fabrycznie 190).Wymieniam olej co 15 tyś.5w50- to ze względu na turbinę i nic się nie dzieje.

26.04.2018TomaszPolecam!

2.0T F4RT tak jak 2.0 16V F4R znakomicie znosi LPG, to jedna z najlepszych jednostek benzynowych Renault, dziwią mnie te bzdurne opisy, że silniki doładowane nie znoszą LPG i przez to zużywają się turbiny, grubszej teorii to już nie słyszałem !

Najbardziej awaryjna część

Silnik
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
Rozrząd
zagłosuj
Katalizator
zagłosuj
Elektronika
zagłosuj
Inne
zagłosuj
Brak
zagłosuj